Eveline Cosmetics - Tusz do rzęs Volumix Fiberlast Mascara

Hej!

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją pewnie przez większość dobrze znanego produktu od Eveline Cosmetics, czyli tuszu do rzęs, który u mnie wywołał efekt WOW.

Zacznijmy od początku :
Tusz zamknięty jest w ładnie wyglądającym "złotym" opakowaniu o standardowym jak na tusz kształcie. Jego pojemność to 10 ml.


Produkt posiada silikonową giętką  szczoteczkę. 

Jeżeli przyjrzymy się dokładniej zauważymy,że z jeden strony tusz ma krótkie włoski, natomiast po drugiej stronie są one zdecydowanie dłuższe, ale też nie jednakowej długości, wszystko zostało tak przemyślane, aby lepiej, bardziej precyzyjnie nałożyć produkt na rzęsy.


Co zatem obiecuje producent, a jaka jest moja opinia na jego temat?

OBIETNICE PRODUCENTA: 
Nowa maskara Eveline Cosmetics łączy w sobie specjalistyczną formułę z rewolucyjną konstrukcją szczoteczki i udowodnionym działaniem.
Full Volume Lift Up Separation mascara:
- imponujące pogrubienie, efekt 360,
- rzęsy uniesione do 45 stopni,
- perfekcyjna separacja bez efektu grudek.
Innowacyjna, błyszcząca formuła FIBERLAST 16h z mineralnymi pigmentami i prowitaminą B5 sprawi, że Twój makijaż będzie olśniewał przez wiele godzin
MOJA OPINIA:
W moim przypadku szczoteczka działa rewelacyjnie, dzięki krótkim wypustkom malowanie dolnych rzęs jest o wiele łatwiejsze, możemy dotrzeć do nasady bez ubrudzenia skóry, co szczególnie docenimy przy wykonanym najpierw makijażu twarzy i oka. Natomiast górna partia szczoteczki dzięki swojej konstrukcji pozwala na manewrowanie, czyli krótszymi wypustkami przy boku oka, a długimi pośrodku. 
Jedynym minusem jest niezauważalny efekt pogrubienia rzęs, wiec jeżeli na tym nam zależy, myślę, że totalnie się nie sprawdzi, natomiast ja od zawsze marzyłam o długich i wywiniętych rzęsach i właśnie dzięki tej maskarze efekt został osiągnięty w 100%. Dla porównania oko niepomalowane i drugie z użyciem maskary.


Trzeba również zaznaczyć, że tusz jest w bardzo przystępnej cenie ok 12-13 zł . Używam go już od 2-3 miesięcy i w dalszym ciągu jestem zachwycona jego efektem. 

ZALETY:- wydłuża
- unosi
- silikonowa szczoteczka
- kształt szczoteczki
-  ładnie rozczesane rzęsy
- cena
-dostępność
WADY:
- nie pogrubia

Koniecznie dajcie znać czy znacie ten produkt i jakie macie zdanie na jego temat? A może polecacie coś innego ? Dla mnie to aktualny ulubieniec jeżeli chodzi o tusze do rzęs ;)

Pozdrawiam,
Glammadame1990:***

9 komentarzy:

  1. Niby mam swój ulubiony Colossal, ale kto wie może i ten wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie szczoteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedys chyba miałam podobny, ogólnie Eveline ma dobre produkty

    OdpowiedzUsuń
  4. tak znam ten tusz i też jest dla mnie świetny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak mi się wydaje że chyba już ją miałam. Efekt zadawalający jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Do you understand there is a 12 word phrase you can speak to your crush... that will trigger intense emotions of love and impulsive appeal for you buried inside his heart?

    That's because deep inside these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's impulse to love, worship and look after you with all his heart...

    ====> 12 Words That Fuel A Man's Desire Impulse

    This impulse is so built-in to a man's genetics that it will make him try better than ever before to make your relationship the best part of both of your lives.

    In fact, fueling this dominant impulse is so important to getting the best ever relationship with your man that the second you send your man a "Secret Signal"...

    ...You'll immediately find him open his soul and mind to you in such a way he never experienced before and he will distinguish you as the one and only woman in the world who has ever truly fascinated him.

    OdpowiedzUsuń