Eveline Cosmetics - Tusz do rzęs Volumix Fiberlast Mascara

Hej!

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją pewnie przez większość dobrze znanego produktu od Eveline Cosmetics, czyli tuszu do rzęs, który u mnie wywołał efekt WOW.

Zacznijmy od początku :
Tusz zamknięty jest w ładnie wyglądającym "złotym" opakowaniu o standardowym jak na tusz kształcie. Jego pojemność to 10 ml.


Produkt posiada silikonową giętką  szczoteczkę. 

Jeżeli przyjrzymy się dokładniej zauważymy,że z jeden strony tusz ma krótkie włoski, natomiast po drugiej stronie są one zdecydowanie dłuższe, ale też nie jednakowej długości, wszystko zostało tak przemyślane, aby lepiej, bardziej precyzyjnie nałożyć produkt na rzęsy.


Co zatem obiecuje producent, a jaka jest moja opinia na jego temat?

OBIETNICE PRODUCENTA: 
Nowa maskara Eveline Cosmetics łączy w sobie specjalistyczną formułę z rewolucyjną konstrukcją szczoteczki i udowodnionym działaniem.
Full Volume Lift Up Separation mascara:
- imponujące pogrubienie, efekt 360,
- rzęsy uniesione do 45 stopni,
- perfekcyjna separacja bez efektu grudek.
Innowacyjna, błyszcząca formuła FIBERLAST 16h z mineralnymi pigmentami i prowitaminą B5 sprawi, że Twój makijaż będzie olśniewał przez wiele godzin
MOJA OPINIA:
W moim przypadku szczoteczka działa rewelacyjnie, dzięki krótkim wypustkom malowanie dolnych rzęs jest o wiele łatwiejsze, możemy dotrzeć do nasady bez ubrudzenia skóry, co szczególnie docenimy przy wykonanym najpierw makijażu twarzy i oka. Natomiast górna partia szczoteczki dzięki swojej konstrukcji pozwala na manewrowanie, czyli krótszymi wypustkami przy boku oka, a długimi pośrodku. 
Jedynym minusem jest niezauważalny efekt pogrubienia rzęs, wiec jeżeli na tym nam zależy, myślę, że totalnie się nie sprawdzi, natomiast ja od zawsze marzyłam o długich i wywiniętych rzęsach i właśnie dzięki tej maskarze efekt został osiągnięty w 100%. Dla porównania oko niepomalowane i drugie z użyciem maskary.


Trzeba również zaznaczyć, że tusz jest w bardzo przystępnej cenie ok 12-13 zł . Używam go już od 2-3 miesięcy i w dalszym ciągu jestem zachwycona jego efektem. 

ZALETY:- wydłuża
- unosi
- silikonowa szczoteczka
- kształt szczoteczki
-  ładnie rozczesane rzęsy
- cena
-dostępność
WADY:
- nie pogrubia

Koniecznie dajcie znać czy znacie ten produkt i jakie macie zdanie na jego temat? A może polecacie coś innego ? Dla mnie to aktualny ulubieniec jeżeli chodzi o tusze do rzęs ;)

Pozdrawiam,
Glammadame1990:***

Eveline Cosmetics - Podkład Selfie Time

Hej!

Kochani dzięki Ofeminin gdzie należę do #klubekspertek mam możliwość przetestowania nowego podkładu od Eveline Cosmetics.

W mojej paczce znalazły się 4 kolory, na zdjęciu poniżej widoczne są swatche od góry zaczynając od najciemniejszego. 

Ja postawiłam na 03 Vanilla, który moim zdaniem jest dla mnie idealny na ten okres, kiedy skóra jeszcze nie jest mega blada, bo przypuszczam, że w styczniu trzeba będzie pewnie sięgnąć po 01, chociaż wydaje mi się, że wpada w różowe tony, co nie jest dla mnie odpowiednie, ale zobaczymy, być może na skórze będzie wyglądać dobrze.

Jak podkład wygląda na mojej skórze? Jakie są może wrażenia? O tym za chwila parę. Zacznę od początku czyli co producent mówi o swoim produkcie i co nam obiecuje ?

"Nowoczesny Podkład i Korektor 2 w 1 to kosmetyk o właściwościach kryjących, który łączy działanie Fluidu i Korektora. Umożliwia stopniowanie krycia i jak korektor idealnie ukrywa wszystkie typy niedoskonałości cery ( cienie, przebarwienia, zaczerwienienia), bez efektu maski. Niewiarygodnie lekka konsystencja dopasowuje się do skóry, zapewniając długotrwały efekt. Dodatek kwasu hialuronowego, składników nawilżających oraz witaminy E doskonale nawilża cerę i dodaje jej blasku. Zawarty w formule innowacyjny kompleks matujący zapobiega błyszczeniu się i zmniejsza widoczność porów - cera nabiera gładkości, zyskuje perfekcyjny wygląd, gotowy do zrobienia SELFIE. Formuła Anti-Pollution. Podkład dostępny w 6 odcieniach. Polecamy stosowanie na krem na dzień, odpowiedni do rodzaju cery lub na bazę pod makijaż."

No to teraz znamy już obietnicę, więc możemy przejść do szczegółów i mojej opinii ;) Tak jak wspomniałam wybrałam dla siebie odcień 03 Vanilla. Wszystkie podkłady nakładam zawsze za pomocą gąbeczki, także i tym razem nie było wyjątku. Muszę przyznać, że podkład łatwo się nakładało. W konsystencji jak dla mnie idealnie, ponieważ jest kremowy. Swobodnie możemy dodawać kolejne warstwy, tym samym budując krycie, idealnie zatem na jakieś większe niedoskonałości. Przepięknie ujednolica naszą cerę, sprawia, że wszelkie zaczerwienienia znikają, a samo wykończenie matowe, ale świetliste, nie stwarza nam tępej maski, jak i nie świecimy się niczym po tłustym kremie. Lekko uwydatnia suche skórki, u mnie było to widoczne w okolicy nosa, gdzie zazwyczaj mam taką właśnie problematyczną skórę.

Ponieważ taki efekt jaki uzyskałam w pełni mnie zadowalał, to też nie pokrywałam twarzy dodatkowo pudrem, makijaż wykończyłam kilkoma moimi ulubionymi kosmetykami i tak wyglądało to finalnie.


Moim zdaniem na zdjęciu wychodzi pięknie, stwierdziłabym nawet, że delikatnie wygładza i rozświetla skórę, co bardzo mi się podoba, przetestowałam go zatem pod kątem selfie ;) Jak widać kolor jest dobrze dopasowany, nie odcina się od reszty.

Na co jeszcze zwróciłam uwagę? Oczywiście jak z biegiem czasu podkład będzie się utrzymywać i muszę przyznać, że po 6-7h dalej był na swoim miejscu, nie wchodził w zmarszczki mimiczne, nie wystąpił efekt tzw "ciasteczka". Po takim czasie oczywiście twarz świeciła się znacznie bardziej i w sumie należałoby ją lekko przypudrować bądź użyć bibułek, ale chciałam żeby się sprawdził w całkowicie nie poprawialnym stanie. Zaznaczyć też muszę,że moja skóra jest normalna, ale przetłuszcza się w strefie T.

Poniżej zdjęcia twarzy po całym dniu, tym razem w sztucznym oświetleniu.Na codzień noszę okulary więc oczywiście noski są odciśnięte, ale sam podkład nie jest starty i w sumie na zdjęciu nie widać tak tego świecenia jak to było na żywo więc jeżeli ktoś szuka produktu typowo pod ładne zdjęcia, myślę, że genialnie zrobił robotę ;)


Na koniec jeszcze małe podsumowanie:

Pojemność : 30ml.
Cena: 24,99 zł.

PLUSY:
Konsystencja
Trwałość
Łatwość w nakładaniu
Stopniowanie krycia
Niska cena do jakości
Wykończenie
Vegan Friendly

MUNUSY:
Opakowanie - zmieniłabym na biodegradowalne, bądź szklane
Podkreśla suche skórki

Podkład spełnia swoją rolę i chętnie będę go używać.

Pozdrawiam,
Glammadame1990:***

Mikołajkowe prezenty dla dzieciaków

Hej!

Kochani dzisiaj post odmienny, a mianowicie dotyczy prezentów na Mikołaja ale także już na 24 grudnia ( u każdego przychodzi kto inny, ale najfajniejsze jest, że rozdaje prezenty oczywiście tylko grzecznym dzieciom ;) hehe ). Dlatego przygotowałam zestawienie zabawek dla najmłodszych czyli przedział od 0 do 6 lat, chodźcie zobaczyć i zaczerpnąć inspiracji ;)



Moim zdaniem dzieciaki najbardziej czekają i liczą na prezenty, a ich uśmiech zawsze sprawia nam radość, dlatego super jest móc uszczęśliwiać bliskie nam osoby. Jeżeli cokolwiek Was zainteresuje zostawiam link gdzie wszystko to powyżej i wieleeee więcej znajdziecie zresztą ZOBACZCIE SAMI - KLIK - .

Dajcie znać czy wolicie dostawać czy dawać prezenty? 

Pozdrawiam,
Glammadame1990:***