ALOESOVE SERUM DO TWARZY

Hej!

Kochani dzisiaj przychodzę do Was z recenzją produktu wartego uwagi także zapraszam do zapoznania się z moją opinią :)

ALOESOVE SERUM DO TWARZY

Lekkie, skoncentrowane serum do twarzy przeznaczone do pielęgnacji każdego rodzaju cery.
Formuła produktu zawiera ekstrakt z miłorzębu japońskiego oraz ekstrakt z aloesu.
Dzięki zawartości tych składników skóra pozostaje intensywnie i długotrwale nawilżona. 
Serum wzbogacone jest również o kwas hialuronowy, który nawilża, regeneruje i odnawia skórę. 
Produkt działa na skórę kojąco, łagodząco i wygładzająco.
Regularne stosowanie serum pozostawia skórę gładką, miękką i elastyczną. 

Pojemność: 30ml

Przydatność: 18mcy od otwarcia

Sposób użycia: 

Kilka kropli serum wmasować w oczyszczoną skórę twarzy i szyi. Dla uzyskania najlepszych efektów stosować w duecie z kremem na dzień lub na noc.

Skład:

Składniki/INCI: Aqua, Glycerin, Propanediol, Panthenol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Sodium Alginate, Hydroxyethylcelulose, Sodium Hyaluronate, Allantoin, Hydrolyzed Oats, Phytic Acid, Citrus Aurantium Dulcis Oil, Mentha Piperita Oil, Juniperus Communis Fruit Oil, Lavandula Angustifolia Oil, Citrus Aurantium Bergamia Fruit Oil, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Limonene, Linalool


Moja opinia:

Rewelacyjne serum, które u mnie sprawdziło się w 100%. Bardzo dobrze nawilża skórę twarzy. Po użyciu szybko się wchłania i nie zostawia żadnej tłustej, lepiej warstwy. Dodatkowo mamy uczucie wygładzenia, a skóra jest gładka i elastyczna tak jak obiecuje producent.

Jestem przekonana, że zagości u mnie na stałe. Zauważyłam że moja skóra bardzo polubiła się z tym produktem. Stosuję zarówno rano jak i wieczorem. Produkt jest bardzo wydajny i u mnie pół pipetki wystarcza spokojnie na całą twarz.

Muszę zaznaczyć, że przed nałożeniem serum używam szczoteczki sonicznej do oczyszczenia i złuszczenia dodatkowo twarzy i to połączenie daje idealne efekty. Jak dla mnie 10/10 :)

Dajcie znać czy znacie ten produkt i co o nim myślicie?

Pozdrawiam,
Glammadame1990:***

2 komentarze: