Vlogmas 1/2

Hej!

Kochani grudzień jest to miesiąc w którym dużo ludzi nagrywa vlogi. W tym roku dołączam do tego grona z małym ustępstwem ^^ mianowicie nagrywam codziennie 5 dni w tygodni (weekendy zostawiam dla siebie) a całość może zakończyć się wcześniej, czyli około 22 grudnia ale zobaczymy jak to będzie ;) póki co 2 dni za nami. Jeżeli macie ochotę to ja serdecznie zapraszam do oglądania :)

Pierwszy dzień - oczywiście zapomniałam, żeby nagrywać w poziomie bo i po co :P Człowiek uczy się na własnych błędach ;)




Dzień drugi -  No poziome nagrywanie to zupełnie inna bajka :) Swoją drogą akurat tutaj pokazuje moje nowe ozdoby na choinkę w tym roku więc jeżeli Was to interesuje to koniecznie musicie zobaczyć tego vloga :) Jednak nie obyło by się bez przeszkód nie wiem co jest grane ale przy przegrywaniu plików z tel. na komp. jedno nagranie się całkowicie straciło... Sprzęty mnie ostatnio nie lubią :P


Dziś mamy sobotę czyli relaks ;)  Oczywiście rano byłam normalnie w pracy ale po tych 6 dniach tydzień w tydzień i miesiąc w miesiąc muszę się zregenerować... Kochani kolejne vlogi dodam na pewno w kolejną sobotę a jeżeli chcecie być na bieżąco to serdecznie zapraszam Was do subskrypcji mojego kanału na YouTube.

Pozdrawiam,
Glammadame1990

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz