Amandin

Hej!

Dawno na moim blogu nie pojawiały się wpisy kulinarne. Bardzo lubię gotowanie, same produkty niezmiernie mnie ciekawią, lubię próbować nowości, chociaż wiem, że do wielu rzeczy ciężko jest mi się przekonać. W tygodniu bardzo rzadko mam czas na to, aby porobić jeszcze zdjęcia, dlatego pomyślałam sobie, że w weekendy będzie do tego fantastyczna okazja. Nie mniej jednak sobota minęła jak z bicza strzelił: praca do 13, potem szybki obiad, no i pora na totalny sajgon w domu, czyli generalne sprzątanie hehe ;) no ale w końcu mamy niedzielę...

Już od jakiegoś czasu próbuje coś zmienić w swoich nawykach żywieniowych i chociaż przychodzi mi to z trudem, bo jestem raczej z tych osób które mają swoje ulubione rzeczy, to jednak dookoła jest mnóstwo zamienników których chcę spróbować, żeby nasz (mój i męża) organizm, i całe ciało, czuło się lepiej. Z pomocą przychodzi nam tzw. zdrowa żywność (ekologiczna). 

Ale nie przedłużając, pokażę Wam kilka produktów, które być może zmienią moją "dietę".


hiszpańska linii Amandin, ma rozwinięty asortyment znajdziecie między innymi :

1. Buliony w płynie

2.Napoje owsiane, ryżowe

3. Pasty

4. Sosy i śmietany


1.  Napój ryżowy naturalny 1000 ml Amandin

2.  Napój z orzechów macadamia 1000 ml 

3. Napój owsiany 1000 ml Amandin


1. Bulion wegański Orientalny BIO 1000ml Amandin

2. Bulion wegański Warzywny BIO 1000ml Amandin

3. Bulion wegański Miso BIO 1000ml Amandin


1. Napój owsiany z kakao BIO 1000ml Amandin

2. Sos ryżowy bechamel BIO 200 ml Amandin  

3. Śmietana ryżowa BIO 200 ml Amandin  

4. Pasta z orzechów właskich BIO z nasionami konopii Amandin

Znacie te produkty i co o nich sądzicie ?
Czekajcie cierpliwie, bo na pewno pojawią się wpisy z użyciem tych produktów :) Który waszym zdaniem jest najciekawszy ? 

Mam nadzieję, że produkty Was zaintrygowały ;) poszukajcie ich koniecznie w swoich sklepach. Gdyby jednak okazało się, że nie możecie ich u siebie znaleźć, to właśnie sklep powinien skontaktować się z hurtownią .

Podrawiam
Glammadame1990 :*

1 komentarz: