UWAGA - Sklep leci w kulki ! :|

Hej!

Kochani jest mi bardzo przykro z tego powodu, ale jestem zmuszona do opublikowania takiego, a nie innego postu. Robię to po to, aby przestrzec Was przed tym sklepem !

Jakiś czas temu zorganizowałam dla Was rozdanie  gdzie do wygrania był bon o wartości 50 zł. Zasady były proste, chodziło głównie o polubienie FB sklepu, przez co oni zyskali nowych odbiorców. Bardzo chciałam, aby moi czytelnicy mogli wygrać coś fajnego, coś co sami sobie wybiorą pod swój gust.

"Ze swojej strony nie mogę przeznaczyć niczego z wyższej półki. Proponuję kupon o wartości  50zł do wykorzystania na zakupy.
pozdrawiam Aleksandra Blacha Zespół Brytyjka.pl"

Konkurs został zorganizowany, sporo ludzi spełniło wszystkie wymogi, firma sama wybrała osobę, która wygrała i tak naprawdę to ona została poszkodowana. W zasadach konkursu był podany mail od każdej osoby biorącej udział dodatkowo ja osobiście wysłałam im maila od wygranej osoby i temat ucichł.Aż do momentu, kiedy odezwała się do mnie osoba, która wygrała z wiadomością, że do tej pory nie otrzymała żadnej informacji od sklepu.

Postanowiłam napisać maila do firmy:

Witam
Odezwała się do mnie dziewczyna która wygrała w konkursie. Twierdzi że nie ma od Państwa żadnej informacji jak odebrać kupon ? Proszę o odpowiedź w tej sprawie.

Początkowo dostałam taką odpowiedź na maila:

"Obecnie personel ws marketingu jest na urlopie. Wszystko zostanie zorganizowane po 19.05"

Od tamtej pory wysyłałam zarówno ja jak i osoba, która wygrała kilka jak nie kilkanaście maila i wiadomości również na FB jednak ze strony BRYTYJKA nie dostałyśmy kompletnie żadnej informacji, wytłumaczenia, czy przeprosin...

Dlatego chcę, Was przestrzec przed tą firmą. Jestem ciekawa jak traktują klientów... Jeżeli macie jakieś info na ich temat piszcie koniecznie komentarze, żeby pomóc innym nie popełnić błędu.

Ze swojej strony chcę niezmiernie przeprosić wygraną osobę, bo spełniła wszystkie warunki, wygrała a tu takie cyrki...ale w tej sprawie zrobiłam wszystko co mogłam...

Pozdrawiam serdecznie,
Glammadame1990:***

4 komentarze:

  1. Jak zawsze firmy tanim sposobem chcą sobie zrobic reklamę ;) Szkoda, że dziewczyna została poszkodowana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fatalnie się z tym czuje... ciekawa jestem czy po wpisie firma zareaguje...

      Usuń
  2. Też brałam udział w tym konkursie i nawet zabierałam się za zakupy u nich, ale potem miałam sporo rzeczy innych związanych z komunią synka i w końcu nie złożyłam u nich jeszcze zamówienia. Jak tak robią z osobą wygraną, to na razie wstrzymam się z zakupem u nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak postępują z klientem, ale ja osobiście bym nie ryzykowała i nie wspierała takich osób. Dlatego właśnie trzeba o tym mówić, bo już nie raz ludzie mnie oszukali prywatnie i postanowiłam sobie wziąć się za takich ludzi na tyle na ile mogę. Każdy zrobi jak uważa to już jego decyzje i jego problem w razie WU... może to i dobrze, że miałaś komunię ;) pozdrawiam :*

      Usuń