DIY - Lampion ze słoika

Hej!

Kochani jakiś czas temu wykonałam swój pierwszy projekt DIY i był to tort z piwa . Film na tyle się spodobał, że postanowiłam zrobić coś nowego, coś co może się przydać większej ilości osób, do dekoracji swojego domu, ogrodu, na prezent z różnych okazji ;) albo tak jak mnie na balkon.

Wiem, że wykonanie może nie jest perfekcyjne, ale zrobione rzeczy własnoręcznie mają inną wartość i inaczej się na nie patrzy :) a na balkon nie potrzeba żadnych cudów ;) jeżeli jesteście zainteresowani jak zrobić taki lampion, albo ciekawi was efekt końcowy to ja gorąco zapraszam na mój filmik, jest krótki i na temat ;)


Dajcie znać jak wam się podobają lampiony i czy lubicie DIY ? ja uwielbiam oglądać takie wpisy czy filmy ^^ jeżeli macie swoje dzieła to koniecznie pochwalcie się nimi :)

Pozdrawiam serdecznie
Glammadame1990:***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz