DIY - Tort

Hej !

Jeżeli ktoś oglądał poprzednie filmy to dobrze wie, że mój mąż 3 marca obchodził urodziny. Pełna liczba więc prezent miał być oryginalny. Szczerze to długo nic nie przychodziło mi do głowy... Z jednej strony myślałam o czymś typu tablet może nowy telefon? Ale z drugiej ja kompletnie się na tym nie znam i też chciałam dać coś od siebie, chociaż częściowo. Dlatego przypomniało mi się, że idealnym prezentem będzie między innymi piwo. 

Czemu piwo? Odpowiedź jest prosta - większość mężczyzn lubi piwo więc samo w sobie to dobry pomysł, ale mój mąż zbiera etykiety z butelek więc ta myśl świtała w mojej głowie. Ale co schować do torebki i tyle ? Chciałam coś oryginalnego więc postanowiłam zrobić tort z piwa. 

Jeżeli jesteście ciekawi co i jak to zapraszam, bo nagrałam film z przygotowań. Może tort nie jest idealny ale wykonany przeze mnie dla Niego :) i to jest najważniejsze bo takie prezenty zawsze zostają w pamięci :)


Pozdrawiam
Glammadame1990:***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz