Luty - przegląd zdjęć i metamorfoza

Hej!
Kochani luty mamy już za sobą :) Tak tak ... dzisiaj już 1 marzec, a wiec czas na post ze zdjęciami z lutego :) Zaczynamy od:

Walentynkowe serce pierniczek :) było pyszne:)

Z okazji Walentynek właśnie ten koktajl, koniecznie czerwony i miłosny

A to był dzień pod tytułem jak ja nie lubię poniedziałków, ale motto szansy pozwoliło mi przetrwać każdy poniedziałek

Ohh moje ukochane spaghetti mmm uwielbiam :)

Dostałam też paczkę od Bakeo

Żółte tulipany od meżusia :*

Pączek nie koniecznie tylko w tłusty czwartek ;)

Moja nowa akcja z Monte :)Czy wy też testujecie?

Z kawą smakuje wybornie :)

A to kolejne tulipany też od męża - dziękuję :***

Okna umyte firany zmienione jest super porządek :)

Mój nowy ulubieniec domu :)

Bonus - W końcu wyglądam jak człowiek. Metamorfozę zaliczam do mega udanych :) Co myślicie ?
Przed:

Po:

Mam dla was też VLOGA z dzisiaj ale dodam go później bo póki co wrzuca się na Youtube ;) opowiadam w nim sporo o wizycie u fryzjerki i zabiegu na włosy :)

Pozdrawiam serdeczenie
Glammadame1990:***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz