Najpierw praca potem przyjemności | Luty 27, 2016

Hej!

Kochani jak dobrze, że dzisiaj niedziela ^^ Wczoraj nagrałam chyba pierwszego vloga na moim kanale. Na koniec oczywiście umieszczę Wam filmik. Ale powiem wam, że napracowałam się trochę ;) Posprzątałam mieszkanie umyłam też okna, dużo dużo się działo ! Czy u Was też sprząta się w sobotę ? Kiedyś czytałam, że najlepiej robić to na bieżąco, ale jakoś wydaje mi się, że wtedy nigdy nie jest czysto :P a jeżeli wiem, że przede mną dużo wolnego to lubię poświęcić czas na porządki :)

Swoją drogą w filmie jakoś szybko szło to sprzątanie a tak naprawdę zajmuje to sporo czasu ;)
Mam nadzieję, że Wam niedziela minie w bardzo dobrej atmosferze. Czego Wam oczywiście życzę z całego serca :) <3 

Tymczasem zapraszam na film :


Pozdrawiam serdecznie,
Glammadame1990:***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz