Nowa grafika ? Czemu nie !

Hejka! 

Od czego zacząć ? Od odświeżenia wyglądu bloga przede wszystkim! Jak dawno tego nie zmieniałam ? Masakra jakaś ;) Ale powiem Wam, że ciężko było mi powrócić do tworzenia czegokolwiek z Gimpie. Szczerze już dużo rzeczy zapomniałam i co prawda wszystko zajęło mi około godziny roboty... No ale efekt końcowy podoba mi się :) Ciekawa jestem co wy na to ?

No i oczywiście zmiana muzyki KONIECZNIE ! Ostatnio uwielbiam te kilka utworów, które macie możliwość posłuchać u mnie na blogu :) Po prostu szał ciał ^^ Mogę słuchać non stop ! 

Tak w ogóle to mam też informację odnośnie uwielbianego przez większość portalu ? instagram. Postanowiłam wrzucać i tam zdjęcia w sumie ostatnio polubiłam się z moim aparatem w telefonie więc staram się dodawać zdjęcia tak często jak się da ;) jeżeli macie swojego insta polecajcie komentujcie :) 

Na koniec dla tych co nie lubią instagrama i nie chce im się wchodzić... Zobaczcie jakie ładne tulipanki dostałam od męża :


Pozdrawiam serdecznie,
Glammadame1990 :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz