Sample City - Współpraca

Hej!

Witajcie w Nowym Roku ;) Dzisiaj notka odnośnie współpracy z Sample City. Zapewne większość z Was wie o co w tym chodzi? Jednak kilka słów na ten temat, gdyby przypadkiem ktoś pierwszy raz spotkał się z Sample City.

Wchodząc na stronę Sample City musimy się zarejestrować. Będziemy mieli wtedy dostęp do ankiet, które należy wypełnić, alby móc brać udział w "losowaniu" . Kiedy zostaniemy wybrani, przychodzi do nas paczka z różnego rodzaju produktami. Po upływie czasu wchodzimy ponownie na stronę wypełniając ankietę końcową, jest to coś w rodzaju recenzji.

Za wszystkie akcje zbieramy punkty, które się kumulują.

Osobiście jakiś czas temu testowałam makarony i obawiałam się, że to może być jednorazowy wyczyn. Ostatnio jednak mam odrobinę szczęścia i przyznaje załapałam się do 2 akcji z czego jestem niesamowicie szczęśliwa, a czemu? Bo produkty jakie mogłam przetestować są wspaniałe, przydatne i cudownie pachnące ;)

Wcześniejsza akcja do jakiej się dostałam to :


 Wansou - płyn do płukania tkanin. Obawiałam się zapachu jednak okazał się naprawdę ciekawy, delikatny.
Dodatkowym atutem jest fakt iż zapach długo utrzymuje się na ubraniach i jeszcze posiada jedną dodatkową funkcję a mianowicie zmiękcza nasze ubrania.
Co do wydajności jest bardzo przyzwoita starcza na kilkadziesiąt prań. Na pewno kupię ponownie :)
Dziś właśnie odebrałam następną przesyłkę i jak widzicie na zdjęciu są to wody toaletowe o niesamowitych zapachach. Bardzo zmysłowe i kobiece. Jeden idealnie nadaje się na wieczorne wyjścia tudzież imprezy. Inny bardzo delikatny bardzo mnie relaksuje ten zapach :) A trzeci jak dla mnie idealny do pracy i na co dzień. 

Więcej szczegółów odnośnie trwałości postaram się umieścić wkrótce na blogu, bo na pewno pojawi się osobny wpis ;) zdjęcia już są czekają tylko na przetestowanie ;)

A Wy mieliście możliwość przetestowania produktów dzięki Sample City? 
Co udało Wam się przetestować ?

2 komentarze:

  1. Testuję i ja te same zapachy ,fioletowy jest cudnym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje mi się, że wszyscy dostali taki sam zestaw zapachów ;) dla mnie wszystkie 3 są zupełnie inne i każdy ma w sobie coś co przyciąga ;)

    OdpowiedzUsuń