Testy dla Bingo Spa...

Hej!

Kochani w sieci ogromne bum na temat Bingo Spa. Dlaczego? w aktualnych testach ponoć była rekordowa liczba zgłoszeń, czego nie neguje. Ponieważ już 2 razy miałam szansę przetestowania jednych z moich ulubionych kosmetyków bardzo cieszyłam się na możliwość ponownego wypróbowania i przetestowania nowości. Nie mniej jednak kiedy dostałam maila z informacją, że tym razem zrobili jeszcze jeden podział i dostanę próbki ( podział na podstawie liczby obserwatorów) trochę się zezłościłam. No bo przecież ważne powinno być też jak dotychczas wyglądała współpraca ? 

W sumie to ten post powinien być recenzją, ale jak zrecenzować próbki ? po 2-3 użyć to dla mnie zdecydowanie za mało, żeby faktycznie ocenić działanie jak i inne cechy klasycznej recenzji. Nawet nie było możliwości oceny opakowania czy wielkości w ml. albo nawet wydajności. Oczywiście Firma na pewno chciała jak najlepiej, aby wszyscy dostali "cokolwiek" ale właśnie o to chodzi, że z czegokolwiek nic się nie zrobi. 

Wydaje mi się, że dużo lepszym rozwiązaniem było tak jak w poprzedniej edycji podzielenie blogowiczów na kilka etapów, ale to akurat zostawiam już specjalistom. 

Co do mojej recenzji będzie bardzo krótko i na temat :

Same próbki dotarły do mnie w całości. W paczce znajdowało się 6 saszetek:
  • delikatnie złuszczający krem z kwasami AHA 1 szt.;
  • krem na cellulit i rozstępy 1 szt.;
  • serum kolagenowe uda pośladki, brzuch 2 szt.;
  • pasta koncentrat cynamonowo-kofeinowy z papryką.
Jeżeli chodzi o krem z kwasami:
Zapach - delikatny owocowy
Konsystencja - gęsty krem
Nawilżanie - przyzwoite jeszcze na drugi dzień rano skóra była delikatna
Złuszczanie - na mnie nie zadziałało aczkolwiek może produkt pełnowymiarowy ma takie możliwości ?

Krem na cellulit:
Zapach - również owocowy bardzo przyjemny
Konsystencja - dosyć gęsty krem dobrze się rozprowadzał
Zadanie - nie spełnione, ale nie oczekiwałam tego po jednym zastosowaniu

Kolagenowe serum:
Zapach - ponownie świeży owocowy
Konsystencja - bardzo przyjemna delikatna
Zadanie - Nawilżył skórę

Pasta:
Zapach - intensywnie cynamonowy
Konsystencja - również przyzwoita kremowa
Zadanie - powtarza się sytuacja pod tytułem: może pełnowartościowy produkt... Po próbkach nie jestem w stanie stwierdzić poprawy.

Bardzo jest mi przykro, że muszę napisać takiego posta... 3mam jednak kciuki za firmę, bo osobiście uwielbiam ich produkty i bardzo chętnie przetestowałabym pełnowymiarowe produkty.

UWAGA:
Koniecznie zróbcie test pasty wiele blogerek zauważyło uczulenie i niesamowite pieczenie !!!

Jestem ciakawa jak u Was wyglądała sprawa z Bingo Spa ?

2 komentarze:

  1. It is rare for me to discover something on the cyberspace that is as entertaining and fascinating as what youve got here. Your page is sweet, your graphics are outstanding, and whats more, you use reference that are relevant to what you are talking about. Youre definitely one in a million, great job!
    Flag Football Games

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet z próbek była bym zadowolona, lepiej tak niż wogóle :D

    OdpowiedzUsuń