Trochę prywaty

Hej! 

Dzisiaj niedziela, dzień lenistwa :P dlatego i notka bardziej luźna zapraszam serdecznie do lektury:

Kochani bardzo ale to bardzooo dawno temu natknęłam się na stronę internetową, gdzie możemy projektować tzw. sety ubraniowe. Wiem wiem, teraz każdy to zna nie wszyscy lubią :P Osobiście lubię od czasu do czasu wymyślić sama dla siebie jakiś zestaw, a że w internecie możemy zaszaleć, ponieważ ilość ubrań jest tam nieograniczona to czemu by skorzystać... bardzo mnie to odpręża :)

Mój pierwszy set opublikowany był 19 kwietnia 2011 roku.  Przyznaje, że teraz nie wszystkie podobają mi się tak jak wtedy kiedy je tworzyłam, ale niektóre chętnie bym założyła ^^

Jeżeli ktoś jakimś cudem nie słyszał o czymś takim wcześniej odsyłam na stronę z której ja korzystam KLIK.  Dla przykładu pokaże Wam kilka moich ostatnich stylizacji: 

Zaświadczam, że są to w 100% mojego autorstwa zestawy ;)

Jestem ciekawa co o nich sądzicie no i czy lubicie tworzyć swoje zestawy?

Więcej setów na mojej stronie 

PS. Mój blog został zgłoszony na bloga roku 2013. Bardzo dziękuję za wyróżnienie. I oczywiście w późniejszym czasie liczę na Wasze głosy :)

Pozdrawiam i do następnego :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz