EfoxCity

Hej!

Kochani dzisiaj powracam do Was po krótkiej przerwie :) Nie wiem jak u Was, ale u mnie zima na całego ^^ W sumie to się cieszę, bo zawsze ten pierwszy śnieg jest "magiczny" aż do czasu kiedy to spaliny nie zamienią go w czarną breję... 
Jako, że mam dobry humor postanowiłam coś naskrobać :) 

Dzisiaj, krótka notka odnośnie nowej współpracy ze sklepem : efoxcity . Szczerze przyznaje, że od dłuższego czasu przyglądałam się rzeczom z tego właśnie sklepu i kilka z nich szczególnie przypadło mi do gustu :

Sweterki i kardigany:

Przepiękne kolory coś idealnie w moim typie :) 

W tym roku zauważyłam , że popularne i bardzo modne są swetry czy leginsy w jak ja to mawiam "ludowe" wzory :P
I na koniec tegoroczny hit: sweterek z sierścią ;) 
Dla mnie bomba :)




















Nie byłabym sobą, gdybym nie rzuciła okiem na suknie ślubne ;) Od dziecka jest to mój ulubiony chyba dział, który zawsze mnie fascynuje :


Klasyki :)
Na koniec suknia niecodzienna ^^ Świtna i baaardzo odważna dla wyjątkowej panny młodej :


Oprócz tego sklep posiada dział z odzieżą męską. Zapraszam do zapoznania się z ofertą sklepu :)

A Wam jak podobają się powyższe zdjęcia ? Może coś szczególnie przypadło Wam do gustu ?

2 komentarze:

  1. gratuluję współpracy :) ja się zastanawiam nad współpracą z nimi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja postanowiłam spróbować :) zobaczymy jak się to zakończy ;)

    OdpowiedzUsuń