Pokochaj olej rzepakowy

Hej!

Kochani jakiś czas temu dzięki uprzejmości Uroda i Zdrowie dostałam do przetestowania olej rzepakowy oraz shaker i książeczkę zawierającą niezbędne informacje oraz przepisy kulinarne.Jeżeli macie ochotę dowiedzieć się więcej na temat kampanii Pokochaj Olej Rzepakowy odsyłam na oficjalną stronę kampanii.

 Zdjęcie przedstawia oczywiście shaker, który swoją drogą jest bardzo efektownym gadżetem no i buteleczka oleju :)

Postanowiłam zrobić jajeczniczkę z ich pomocą :)
 Do shakera wbiłam 3 jajka a w tym czasie na patelni z dodatkiem oleju smażyła się kiełbaska i cebulka
 Jajeczka dokładnie wymieszałam co było bardzo łatwym i fajnym zadaniem :) następnie całość wlałam wprost na patelnię ...
Tak wyglądała gotowa już jajecznica :)

Oczywiście chętnie wypróbuję też jajeczka do dresingów, myślę, że w tej roli również spisze się fenomenalnie.

Oceniam produkt bardzo pozytywnie. Niby takie proste a jakie pomocne w codziennym życiu :)

A wy co o nim myślicie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz