Tonik normalizujący - Recenzja

Hej!

Kochani dzisiaj dzień wolny od pracy także jest mnóstwo wolnego czasu tymbardziej, że pogoda nie dopisuje :/ dlatego w końcu zebrałam się z recenzją toniku, którego dostałam ładnych parę miesięcy temu. Po wykończeniu mojego starego toniku zabrałam się za testowanie właśnie tego. Ale przechodzę do rzeczy :

Produkt dostałam dzięki uprzejmości : http://www.hubertusgroup.pl/intro1 
Fakt iż dostałam ten produkt za darmo nie ma wpływu na moją opinię

Dla przypomnienia zdjęcie samej paczki, w której znajdowały się 3 produkty.
 Tonik zamknięty jest w białej plastikowej butelce. Jeżeli chodzi o wygląd : jest bardzo elegancki, delikatny. Nie znajdziemy w nim nic przesadzonego i własnie to w opakowaniach lubię i doceniam :) Dodatkowo bardzo przydatna jest wbudowana pompka, która odpowiednio dozuje ilość kosmetyku.
 Na odwrocie zamieszczona została informacja od producenta . Jedynym minusem jest naklejka w języku polskim, która jest zwyczajnie papierowa, ale tu nie mogę mieć pretensji bo z drugiej strony bardzo dobrze, że polskie napisy są inaczej raczej nie zrozumiałabym przesłania ;)
Sam tonik jest zwyczajnie przezroczysty, ale już nie zwyczajnie bardzo dobrze oczyszcza odświeża i nawilża naszą skórę, dodatkowo przepięknie i bardzo delikatnie pachnie przez co użytkowanie staje się jeszcze przyjemniejsze :) skórę matuje dość dobrze chociaż nie szczególnie na bardzo długo.

Całość oceniam bardzo pozytywnie i na pewno mogę go polecić wszystkim, tym którzy lubią używać tego typu produkty.

A czy wy znacie produkt tej marki? Co o nim sądzicie ?

1 komentarz:

  1. Kompletnie nie znam tej marki, ale po ten produkt chętnie wyciągnę łapkę :)

    OdpowiedzUsuń