Skworcu w praktyce cz.1

Hej!

Kochani dzisiaj kulinarna odsłona mojego blogu i bardzo proste "danie", ale jakże smaczne :)

 Danie, które jest gotowe w bardzo krótkim czasie i w zasadzie mało jest w nim do roboty, chyba, że pokusicie się samodzielnie zrobić frytki w tedy jest z tym trochę zabawy. Na patelni rozgrzewamy olej i wrzucamy mięsko w tym przypadku kurczaka :)
Użyłam przyprawy do kebebu. Wiem, że kurczak to nie jest mięso kebabowe, ale zaręczam, że smakuje w tym połączeniu wybornie ;) Oczywiście całość dosoliłam do smaku. 
 Kiedy frytki się spokojnie robiły w piekarniku mamy masę czasu na nasze mięcho :) My lubimy ostrą wersję dlatego dodałam coś jeszcze ;)
 Chili jalapeno baaardzo ostre i specyficzne w smaku. Uważajcie żeby nie przesadzić z tą przyprawą ^^
 Ja lubię eksperymentować, dlatego dodałam jeszcze odrobiną curry zarówno dla koloru jak i walorów smakowych.
A tak właśnie prezentował się obiadek, oczywiście możecie dodać sałatki dipy i tego typu rzeczy ;) To tylko podstawa, a reszta zależy od Was i Waszej inwencji twórczej :)


Pozdrawiam cieplutko i do usłyszenia :*

4 komentarze: