Współprace

Hej!

Kochani na wstępie chciałabym Wam serdecznie podziękować, za komentarze pod ostatnimi wpisami ;)
Bo moim długim nie pisaniu trochę się tego obawiałam, ale wracając do tematu notki. W ostatnim czasie nawiązałam 2 współprace, którymi chciałabym się z Wami podzielić :)

Jako pierwsza przyszła do mnie paczka, która prezentowała się następująco :

Koperta bąbelkowa, która ukrywała wiele "dobroci"

Szybki podgląd zawartości. Oczywiście po przetestowaniu zdam wam relacje czyli recenzję produktów. Dwóch z nich już użyłam reszta czeka na swoją kolej iiii... zapowiadają się bardzo interesująco.

Następnie przyszła do mnie paczka, która zdradza swoją zawartość :) Na pewno już wiecie co może znaleźć się w środku, ale nie trzymam was w niepewności :

W środku 5 próbek i dużej pojemności maska do włosów, której jestem niezmiernie ciekawa, tym bardziej, że wydaje się być wprost idealna dla moich włosów.

Może miałyście okazję testów czegoś z powyższych produktów. Koniecznie podzielcie się Waszym zdaniem na ich temat.

Pozdrawiam serdecznie i do usłyszenia :***

PS. Zapomniałam Wam jeszcze powiedzieć, że wizyta u lekarza zakończona sukcesem ^^ Następne badania za 3 lata ^^

9 komentarzy:

  1. Wszystko co do włosów to kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem Ci że już dawno padł, miałam już go sporo czasu. Niebawem na pewno kupię kolejny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie! zupełnie przeoczyłam. już się poprawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi, Many of our fans are looking forward to see pictures from excellent bloggers like you on world's 1st eyewear styling community plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    OdpowiedzUsuń
  5. Otagowałam cię:)
    http://torebka-klaudek884.blogspot.com/2013/02/tag-i-zagadkowy-wos-na-gowie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Otagowałam Cię również :) zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń