Yerba Mate Taragui waniliowo-truskawkowe

Witajcie!
Kochani dzisiaj przedstawię wam pierwszy z otrzymanych w ramach współpracy produkt a jest to Yerba Mate Taragui waniliowo-truskawkowe. Oczywiście zanim przejdę do recenzji chciałabym podziękować i zaznaczyć, że fakt iż otrzymałam go gratis nie wpłynął na moją recenzję.

Produkt otrzymałam dzięki:
http://www.yerbamarket.com/




Opis produktu :
Taragui Cocido  Ninos zawierająca pyszną Yerbę z aromatycznym dodatkiem wanilii i owoców truskawki. Wspaniała propozycja dla dzieci i młodzieży. Wypita rano z mlekiem zastapi czarna herbatę lub tradycyjną bawarkę. Idealna na wycieczki. Roztacza niesamowicie przyjemny aromat. Bardzo wesoła w smaku. 

W opakowaniu jest 20 saszetek całość kosztuje 15,90/szt.
Po rozpakowaniu ukazuje nam się torebka trochę inna kształtem niż tradycyjne herbaty ale wykonana solidnie (bez użycia zszywek). I już po otwarciu możemy poczuć aromat truskawki, bo przyznam, że wanilia nie była dla mnie w tym momencie wyczuwalna.
Ok, nastawiłam wodę, torebkę wrzuciłam do kubka i czekałam, aż w końcu będę mogła nie tylko ją poczuć ale i skosztować. Zastanawiałam się też jakiego koloru będzie.
Wiedziałam też, że nie będę dodawała mleka, po prostu nie przepadam za bawarką :P
Tutaj zdjęcie zaraz po zalaniu wodą i jak widać herbatka ma żółty kolor, poczekałam aż dokładnie się zaparzy. W tym czasie inni ciekawi domownicy zjawili się w kuchni ^^
Tak wygląda gotowa herbata a teraz przejdę do sedna:
Po zalaniu wodą aromat dalej się unosił co dziwne bardziej czułam wanilię niż truskawkę. Po pierwszym łyku zaczęłam delektować się jej smakiem, faktycznie wyczuwalny był subtelny smak zarówno truskawki jak i wanilii. Potwierdzają to również pozostali domownicy. Jeżeli miałabym się przyczepić to minusem jest niewielki osad, który zostaje na dnie kubka, ale w przypadku herbat jest to raczej naturalne zjawisko, dlatego akurat ten fakt nie wpływa na mnie szczególnie negatywnie.


Jeżeli chcielibyście zakupić sobie takie saszetki zapraszam was na : http://www.yerbamarket.com/product-pol-2505-Yerba-Mate-Taragui-waniliowo-truskawkowe-w-saszetkach-20-torebek-3-gr.html

8 komentarzy:

  1. Nie lubię zapachu wanilii :( także nie wiem, czy bym wypiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ogólnie za wanilią też nie przepadam ale w połączeniu z truskawką pasuje mi idealnie :) ale spokojnie mam jeszcze kilka do spróbowania ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi by nie zasmakowała ze względu na wanilię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ogólnie bardzo uwielbiam herbaty, muszę wypić kila w ciągu dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm :) pewnie jest pyszna ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy przeczytałam tytuł, to zupełnie nie wiedziała o co chodzi. Strasznie trudna nazwa, ale jak dobra:) Już powoli zaczyna się u mnie okres herbatkowy, więc dobrze wiedzieć co jest dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wanilia nie jest dla mnie, ale masz zapewne również inne smaki, więc czekam na np. cytrynową :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam jeszcze do przetestowania oryginalną i korzenną z imbirem i cynamonem ^^

    OdpowiedzUsuń