Współpraca z Yerba Market

Hej Kochani!
Witam was dzisiaj kolejny raz bardzo serdecznie. Własnie dostałam przesyłkę z której niezmiernie się cieszę. 
Paczkę dostałam, dzięki Yerba Market. W tej chwili odsyłam was i zapraszam serdecznie na ich stronę :





Zaznaczam również, że mimo ich produkty dostałam całkowicie za darmo to niezaważy to na mojej opinii.

Na pewno jesteście ciekawi jak to wszystko wygląda więc oczywiście dołączam zdjęcia, które wykonałam dosłownie przed chwilą:

Tak wyglądała sama paczka: standardowa koperta bąbelkowa, która zabezpieczy nasze produkty przed uszkodzeniami . Sama dostawa przebiegła bardzo szybko w zasadzie z dnia na dzień co oczywiście jest  jak najbardziej na plus :)
W środku znajdowały się 4 różne produkty także będzie co testować. O szczegółach dowiecie się z kolejnych notek dlatego czytajcie i śledźcie uważnie, ja sama zastanawiam się jaki jest ich smak i aromat.

A co wy o tym sądzicie? Mieliście kiedyś okazję spróbowania ?

Zawsze zachwycałam się Panem Wojciechem Cejrowskim, który popijał herbatkę ze specjalnego naczynia ^^ Dlatego tak bardzo cieszę się, że mam okazję do testów.

6 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy :) i czekam na recenzje herbatek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię yerba mate z cytryną. Jest spora różnica między herbatką ekspresową a prawdziwą liściasta yerba, pitą ze specjalnego kubeczka i metalowej słomki. Mmmm... Daje lepszego kopa jak kawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, jednak nigdy nie korzystałam z nich i nawet o nich nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i właśnie dzięki temu jest szansa trochę lepiej poznać :) oczywiście, że lepiej pić ją ze specjalnego naczynia i to właśnie liściastą ale i tak i tak można poczuć różnicę :)

    OdpowiedzUsuń