Współpraca + Próbki

Hej!
To znowu ja tak dosłownie na moment. Dzisiaj dzień w sensie pogody nie był może za ciekawy, ale za to na pocieszenie dostałam dwie paczki, z których bardzo się cieszę ;) Pewnie jesteście ciekawe co to jest prawda? ^^ Nie będę tego dłużej trzymała w tajemnicy:

 Kilka dni temu pisałam w jaki sposób możecie odebrać swoje próbki. Ja dzisiaj odebrałam i jak widzicie są to 4 próbki dwóch kremów firmy ARKANA:
- Bioaktywny krem z aminokwasami
- Biomimetyczny krem liftingujący, który sprezentuję mamie :)

Więcej szczegółów podam jak przetestuje :)
A tu na zdjęciu dumnie prezentuje się Carmex kultowy balsam, który już chyba wszyscy lub prawie wszyscy mieli ? Oczywiście tutaj podobnie jak wyżej po przetestowaniu napiszę opinię.


I to by było na tyle. Macie swoje próbki albo Carmex napiszcie koniecznie swoją opinię ;)

Pozdrawiam i życzę wszystkim miłego wieczoru.

8 komentarzy:

  1. Szalejecie z tymi Carmexami :)
    Ja osobiście nie przepadam za nimi, wersję wiśniową jakoś jeszcze znosię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chętnie przetestuje i zobaczę do której grupy się zaliczyć. Jedni są zachwyceni inni nie koniecznie ale, że jest to jeden z tych kosmetyków o których się mówi to moja ciekawość jest jeszcze większa ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam taką wersję Carmexu jak ty - w słoiczku, miałam też w tubce. byłam zadowolona, ale od dawna nie wracam do tych balsamów, w sumie nie wiem czemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za Carmexem . Nie lubię tego zapachu i efektu chłodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię Carmexu od czasu jak poznałam Blistex :) Ślicznie pachnie, nawilża i odżywia usta, ma tylko jeden minus- w Polsce nie jest dostępny :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyscy chwalą sobie ten carmex :P kurcze... ja jeszcze nigdy nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie efekt chłodzenia nie przeszkadza znam to uczucie już po błyszczybu z bell ;)
    blistex? nie znam ale skoro nie jest dostępny w polsce ahhh zawsze to co dobre to nie ma :P

    OdpowiedzUsuń
  8. z Carmexu powinnaś być zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń