Ważne zmiany w życiu !

Hej,

Kochani! Właściwie to nie do końca wiem jak powinnam zacząć ten wpis, mam mnóstwo myśli na minutę, po czym wydaje mi się, że te wszystkie słowa nie brzmią tak jak powinny. Chciałabym Wam coś przekazać, coś dla mnie bardzo ważnego, nie mniej jednak trudno o tym mówić ot tak. Nie przedłużając - W życiu każdego z nas , przychodzi moment na zmiany, raz są większe, raz mniejsze. Wychodzą na dobre - z reguły! Mam nadzieję, że tak też będzie w moim przypadku. 

Aktualnie wszyscy odliczają czas do świąt, ja również, ale oprócz tego odliczam dni do końca pracy, już niebawem pewien etap trzeba będzie zamknąć. Praca w handlu daje wiele, bardzo dużo rzeczy dzięki temu się nauczyłam, ale pora na zmiany, mam nadzieję, że na lepsze. Jak wiele z Was wie praca w handlu jest bardzo wymagająca - 8 godzinny dzień pracy sprawia, że w zasadzie niewiele zostaje dla nas, dla rodziny i dla ogarnięcia całego domowego bałaganu. Ok wiele ludzi tak pracuje i daje radę i zgadzam się da się to zrobić, ale też kosztem swoich nerwów i zdrowia, bo nie oszukujmy się godziny pracy (u mnie jest to od 9-17 plus soboty 9-13) w sklepach są takie że w zasadzie rano nic się nie zrobi, a po powrocie nie mamy już na to ani sił ani nerwów. Są dni kiedy po powrocie wyładowujemy się na rodzinie, emocje jakie kumulują się w ciągu dnia są tego przyczyną. Dlatego właśnie zmiany są koniecznie.

Ja jestem z tych osób, które uwielbiają domowe zacisze, radość sprawia mi gotowanie (oczywiście spokojne kiedy mam na to odpowiednio dużo czasu) przygotowywanie wypieków, sałatek, dbanie o czystość i nastrój w domu. Mogłabym cały dzień chodzić w piżamie :P Aż tak dobrze to nie będzie, bo na głowie aktualnie nowe WYZWANIE. Powoli zaczyna powstawać NASZ SKLEP i pewnie zapytacie: no to jak to ? Ano tak, że jest to sprzedaż internetowa, póki co nie planujemy stacjonarnej działalności, ale w przyszłości kto wie? Z tym że wtedy za kasą będę raczej sporadycznie ;) Co prawda jesteśmy dopiero w bardzo początkowej fazie, ciągle się rozwijamy i udoskonalamy. Póki co stawiamy na allegro, ponieważ wiemy, że wielu z Was tam zagląda, ale mamy też swój fan page na Instagramie a także na Facebooku. 

Dla zainteresowanych linki:
Allegro - https://allegro.pl/uzytkownik/gogo_2004?order=m
Facebook - https://www.facebook.com/Kupuj-za-grosze-2181590175186559/
Instagram - https://www.instagram.com/kupujzagrosze/

Trochę informacji na temat samego sklepu, czym się w ogóle zajmujemy?
Kupuj za grosze to miejsce, dla wszystkich tych, którzy szukają produktów w tańszych cenach, bo umówmy się obecnie są sklepy z pięknymi rzeczami np. dla naszych najmłodszych dzieciaczków, ale nie każdego na to stać. Stąd wziął się pomysł na nasz sklep.
Zapraszamy każdego, bo dla wszystkich jest tutaj miejsce. Będziemy słuchać Waszych rad i potrzeb, dlatego śmiało udzielajcie się.
JESTEŚMY TU DLA WAS 


Mam nadzieję, że będziecie trzymać za mnie kciuki ;) Każda ręka trzymająca kciuk na wagę złota ;) Zapraszam jeszcze raz serdecznie na zapoznanie się z asortymentem sklepu, który co chwila zyskuje nowe produkty. Jeżeli Sam pomysł jak i produkty Wam się spodobają proszę zostawcie po sobie ślad, obojętnie czy w komentarzu, polubieniu strony, może nawet jej udostępnieniu na swoim FB? internet ma magiczną moc, wielką moc, liczę na Waszą pomoc i wsparcie.

Pozdrawiam serdecznie,
Glammadame1990:***

3 komentarze:

  1. Zespół Pro-sprzet.pl trzyma kciuki aby się udało rozwinąć biznes internetowy, który jak sami dobrze wiemy nie jest taki łatwy jak się niektórym wydaje. PS. właśnie wysłałem wiadomość odnośnie współpracy, mam nadzieje, że nasze profesjonalne kosmetyki https://www.pro-sprzet.pl/category/kosmetyki-do-wlosow pojawią się jako recenzja na blogu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo każde kciuki mile widziane :) i już nie mogę się doczekać naszej współpracy :) coś czuję że moje włosy będą wdzięczne ;) pozdrawiam

      Usuń