Fotoksiążka Printu

Hej!

Przychodzę dzisiaj do Was z bardzo ciekawym tematem, a mianowicie z fotoksiążką, którą wykonałam całkiem niedawno. Na stronie macie wiele opcji do wyboru, możecie stworzyć np. fotoalbum. W moje ręce trafiła jednak fotoksiążka. Solidnie wykonana, stała się pamiątką na długie, długie lata.


Ponieważ oboje z Mężem uwielbiamy podróżować, stąd też mój pomysł na przesłanie, czyli książka ze zdjęciami z naszych podróży. Nie mniej jednak pomysłów jest wiele, tak na przykład możecie wykonać swoją fotosiążkę i stworzyć przepiękne podziękowania dla rodziców, które wręczycie w dniu ślubu. Dla mnie to super sprawa, coś zaskakującego, oryginalnego, i coś stworzonego przez Was samych. Do wyboru jest mnóstwo szablonów, a oprócz tego możecie wybrać: rozmiar, oprawę a także rodzaj papieru.

Po wybraniu szablonu, przechodzimy do kreatora:
Nie ma nic prostszego, dodajemy tylko zdjęcia, możemy dowolnie modyfikować układ, czy tło, dodać swoje teksty i zamawiamy ;)


Na koniec kilka zdjęć mojej książki, niech będzie dla Was inspiracją, może zbliża się jakaś okazja?  Dla mnie to świetny pomysł na prezent :)




  


Koniecznie dajcie znać co sądzicie o fotoksiążce? Ja osobiście jestem zachwycona, gdybym miała taką możliwość, to co chwila tworzyłabym nowe cuda :) Tym bardziej, że wspaniale jest widzieć uśmiech na twarzy obdarowanej osoby :)

Pozdrawiam,
Glammadame1990:***

39 komentarzy:

  1. Bardzo fajna fotoksiążka. Również jestem zachwycony jaki efekt ona daje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę staromodne. Ja swoje wszstkie zdjęcia trzymam na tablecie i zawsze mam do nich dostęp. Chociaż z drugiej strony łatwiej pokazać w fotoksiążce zdjęcia starszym osobą np: babci, niż tablet ma trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta fotoksiążka :) muszę taką zamówić z naszymi zdjęciami z wyjazdu do USA

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. idealna pamiątka na różne okazje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamówiłabym taką fotoksiążkę, ale mam jakąś dziwną fobię i nie chciałabym aby ktoś obcy oglądał moje zdjęcia ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna rzecz na ślub, na wakacje, na różne wspomnienia

    OdpowiedzUsuń
  8. Super książka, w sam raz na prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  9. SUPER :) NAPEWNO ZAKUPIE W MIESCIE

    OdpowiedzUsuń
  10. ale pomysł mega:) mam juz plan na prezent xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę dobry pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna alternatywa dla tradycyjnego albumu

    OdpowiedzUsuń
  13. pomysl na prezent mega:) !!

    OdpowiedzUsuń
  14. planuję na zdjęcia ślubne :) już się nie mogę doczekać

    OdpowiedzUsuń
  15. Super artykuł w sam raz do poczytania przy kawce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zrobiłam pierwszą fotoksiążkę z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wygląda :D chyba sobie zrobię taką samą na z moich następnych wakacji :_

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajna opcja na prezent

    OdpowiedzUsuń
  19. fotoksiążki są coraz bardziej popularne, ale nie nic dziwnego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. myślałam nad taką książką na zdjęcia z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetna sprawa! Na reszcie wszystkie najfajniejsze zdjęcia możnaby mieć w jednym miejscu. Jestem zachwycona :) Myślę że taka książka rewelacyjnie sprawdziłaby się tkaże w roli prezentu. Bardzo lubię dawać i dostawać praktyczne prezenty, dlatego w tym roku poprosiłam męża żeby mi kupił nowy zegarek z: https://www.otozegarki.pl/zegarki-rodzaj/damskie .Mam nadzieję że gust go nie zawiedzie w tej kwestii:)

    OdpowiedzUsuń