Przygotowania do jesieni, czyli tegoroczne trendy !

Hej!

Ciekawa jestem jak u Was z pogodą ? U mnie zdecydowanie jesiennie, pada, dzień robi się bardzo krótki i ogólnie temperatura spada na łeb na szyję. Mam jednak nadzieję, że jeszcze słoneczko do nas zawita i będziemy się cieszyć piękną jesienią :) Taką naszą polską, złotą.

Ponieważ na weekendzie postanowiłam sobie zrobić porządek w szafie, miedzy innymi powyciągać swetry, schować letnie sukienki, to zrobiłam też rozeznanie na stronach internetowych i znalazłam kilka mega fajnych rzeczy na jednym z moich ulubionych sklepów Zaful, które fajnie wpasują się w tegoroczne trendy. Jestem ciekawa, czy Wam też przypadną do gustu : 

Jako pierwszy - mięsisty,  długi sweter w przepięknym musztardowym odcieniu, szczerze to nigdy nie przepadałam za tym kolorem, ale w tym roku totalnie jestem nim zauroczona :) KLIK


Druga wersja to sweterkowy płaszczyk, czyli połączenie obu rzeczy w jedno. Dodatkowo z dekoracyjnymi elementami, kwiatowymi. KLIK

Moja trzecia propozycja to sukienka w przepięknym i bardzo modnym w tym sezonie kolorze. KLIK



Kolejnym hitem tej jesieni jest wchodzący powoli do świata mody, po dość długiej nieobecności sztruks, jeszcze się do niego przekonuje ;) KLIK


Warto zwrócić też uwagę na kolor czerwony, który tej jesieni jak i myślę zimy będzie bardzo, ale to bardzo zauważalny na ulicach ;) Dodatkowo moda na wszelkie narzutki, płaszcze itp. KLIK


Na sam koniec trend obuwniczy, czyli czarne botki z klamrami, mile widziane dżety, ćwieki itp. koniecznie na grubym, solidnym obcasie. KLIK



OJ szykuję się pracowity weekend ;P Trzeba będzie chyba uzupełnić szafę o kilka "drobiazgów". Dajcie znać co myślicie o tegorocznych trendach?

Pozdrawiam 
Glammadame1990:***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz