Aquaphor - dzbanek ONYX z wkładem magnezowym

Hej!

Kochani jakiś czas temu, a w zasadzie dość dawno, kiedy po raz pierwszy natknęłam się na dzbanki filtrujące wodę, byłam pod ogromnym wrażeniem ich zastosowania, oraz tego, jak zmieniają smak wody, a także ich wygląd. Pewnie zastanawiacie się, jak może zmienić wygląd? A no, po prostu herbatka czysta jak łza, bez odrobiny "nalotu" i o tym wszystkim wspominałam tu - KLIK

Z tego miejsca zapraszam też na stronę producenta Aquaphor, znajdziecie wszystkie potrzebne Wam informację o wszystkich produktach, ale wracając do dzbanka... Jakiś czas temu zauważyłam nowość a mianowicie duży pojemnościowo dzbanek, a dodatkowo zupełnie inne filtry - są to filtry magnezowe, które wzbogacają wodę o ten właśnie składnik. Zakręcona na tym punkcie długo nie czekałam :) tym oto sposobem w moje ręce trafił dzbanek ONYX oraz 3 wkłady magnezowe.

Zachwycona już samym wyglądem dzbanka postanowiłam podzielić się swoim szczęściem na instagramie, gdzie z tego miejsca Was zapraszam :)



Prawda, że wygląda bardzo elegancko? Sam sposób użytkowania jest mi znany, więc wiem co należy zrobić przy wymianie filtra, czy też przy założeniu go po raz pierwszy, ale dla tych którzy nie wiedzą odsyłam do filmiku gdzie szczegółowo pokazuję dzbanek, oraz właśnie sposób w jaki należy postąpić z filtrem. 



Na sam koniec, powiem Wam, że dzbanek jak i filtr spisują się świetnie jego głównymi zaletami są :

  • lepszy smak wody
  • pozbycie się kamienia
  • usuwanie z wody chlor, fenol, pestycydy, żelazo
  • wydajność wkładu filtrującego wynosi 200 L wody wodociągowej
  • cena jednego filtra to 17.49zł 
Dzbanek - KLIK
Filtr - KLIK

Jestem ciekawa czy znacie ten produkt i co o nim sądzicie?  Dajcie też znać czy sam wygląd dzbanka przypadł Wam do gustu? I czy stosujecie u siebie takie dzbanki?

Pozdrawiam 
Glammadame1990

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz