Londyn

Hej!

Kochani zgodnie z obietnicą dziś post dotyczący Londynu. Temat dość rozległy, żeby pisać więc oczywiście postanowiłam nagrać film zawierający moje wskazówki i porady.


Jednak nie byłabym sobą, gdybym nie pokazała Wam kilku zdjęć z tego właśnie pobytu :) Pomimo, że byliśmy tam w marcu to pogoda była fenomenalna ;) i widać było znaczą różnicę w klimacie. Kiedy u nas krajobraz wyglądał na jesienny tam wszystko budziło się do życia ;) no ale nie przedłużając ;) Zapraszam na mini relacje :






















Cudne miasto, warte uwagi :) jedyne co może przeszkadzać to oczywiście wszechobecny tłok i gonitwa tych ludzi, a także skupisko wielu nacji co jak wiadomo po ostatnich wydarzeniach baaardzo niebezpieczne. Polecam każdemu taki krótki wypad oczywiście odpowiednio wcześniej zaplanowany ;) bo to podstawa udanego urlopu.

Pozdrawiam serdecznie,
Glammadame1990:***

2 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze okazji być w Londynie, ale jest jeszcze wiele miejsc, w których nie byłam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam, byłam. I nawet mi się podobało

    OdpowiedzUsuń