Czarne koronkowe sukienki

Hej!

Ostatnimi czasy strasznie podoba mi się motyw koronki. Obecnie spotykany jest niemal we wszystkich typach odzieży, czy to bluzki czy sukienki. Właśnie na sukienkach chciałabym się skupić - czarne koronkowe sukienki wyglądają elegancko i bardzo kobieco.

Pierwsza propozycja to sukienka w całości wykonana z koronki oczywiście z czarnym materiałem pod spodem ;)


dla zainteresowanych oczywiście podaję link

Druga propozycja zawiera już mniej koronki w zasadzie to rękawy robią tutaj robotę bo sama sukienka równie prosta w kroju


dla zainteresowanych oczywiście podaję link

Trzecia propozycja - sukienka z drobnym akcentem koronki, który definitywnie zmienia wygląd prostej sukienki

dla zainteresowanych oczywiście podaję link

Moja czwarta propozycja to sukienka z przepięknym dekoltem

dla zainteresowanych oczywiście podaję link

Jestem ciekawa jakie jest wasze zdanie na temat koronkowych sukienek? No i oczywiście, czy któraś wpadła wam w oko? Koniecznie dajcie znać w komentarzu a ja lecę szukać dalej.

Pozdrawiam,
Glammadame1990:***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz