Hybrydy - Semilac

Hej!

Hybrydy są ostatnio bardzo popularne, a że osobiście uwielbiam robótki przy paznokciach to bardzo chciałam spróbować tego wynalazku. Co prawda drogi interes nie oszukujmy są, ale wizyta u kosmetyczki wcale tańsza nie jest licząc stałe odwiedziny. Poza tym sami robimy wtedy kiedy mamy czas na spokojnie poświęcamy czas dla siebie i tak naprawdę zarabiamy kasę ;)

Wiem o tym, że są zwolennicy i ich absolutni przeciwnicy. Dla mnie przy mojej pracy 2 tygodnie spokoju z paznokciami które non stop wyglądają dobrze to ideał. Mam tylko nadzieję, że dalej będą się tak dobrze sprawować. Dlatego nie zapeszajmy :)

Jakiś czas temu zakupiłam a właściwie to dostałam od męża lampę a sama złożyłam zamówienie z wszystkimi niezbędnymi akcesoriami :


Zaczęło się szaleństwo i pierwsze paznokcie, które idealne wcale nie były ale kolor przepiękny  niestety zdjęcie mam tylko na Instagramie  KLIK

Za to z moich drugich paznokci jestem zdecydowanie bardziej zadowolona :) w sensie wykonania no i paznokcie są też dłuższe ;)



Dla zainteresowanych tematem filmik w którym pokazuje moje kolorki :)


Pozdrawiam serdecznie,
Glammadame1990:***



3 komentarze:

  1. Ja przed chwilką skończyłam nakładać mardi gras semilac w połączeniu z różową syrenką - pink pastel - Indigo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewo, cieszymy się, że wybrałaś nasze produkty i czekamy na Twoje kolejne stylizacje :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze użyłaś do tego mani mojego ukochanego semilaca frappe <3

    OdpowiedzUsuń