Kwiecień - przegląd zdjęć + wyniki konkursu !

Hej!

Oj dział się działo - kwiecień to miesiąc, który upłynął mi na pieczeniu wyśmienitych ciast ;) i głównie jest tu wieleee smakowitości ^^ ale co ja poradzę na to ? nie można sobie wszystkiego odmawiać prawda ? 

Czekamy na wiosnę czekamy na lato, więc musimy zadbać o naszą skórę :) w tym celu ostatnim ulubieńcem jest maseczka z glinki niebieskiej . 


Ale ale koniecznie trzeba zadbać o dobre samopoczucie :) a co go nie poprawi tak jak pyszne ciasto...


konkurs z Brytyjka zakończony a zwyciężczynią została
- Jasmine Vise ( nagroda mam nadzieję, że odebrana? )


Wszyscy wyszli na ogródki więc i my dostaliśmy do sklepu figurki na upiększenie ogrodów i tarasów :)


W kwietniu nie zabrakło też tulipanków :)


Mój mąż zrobił mi pyszną jajecznicę na śniadanie :) ahhh uwielbiam te wolne dni ^^


Były i kawusie ze słodkościami...


Nie wiem czemu, ale jakoś lubię to zdjęcie ;)


Zrobiło się cieplej to i pora na lody z domową bitą śmietaną i malinami mmm:)


W końcu też na ścianie w kuchni mamy szybę :)


a tulipanki po rozkwitnięciu skrywają ciekawe pręciki ;)


Oj co to było za ciasto ? oblewaliśmy mieszkanie cioci i wujka po remoncie ^^


Ciabata z piekarnika a na to szynka ser jajko i pomidor ohh brakuje tylko ogórka :P


Był też cyrk (czasem odnoszę wrażenie, że cyrk to mamy na co dzień :P )


Moje poranne motto :) <3


Wiosna wiosna... wiosna ah to ty !


Domowa szarlotka - czy może być coś lepszego ?


Karpatka na życzenie męża :)


Pogoda była różna raz padał deszcz... a na niebie były piękne tęcze


Raz świeciło słońce a zachody były magiczne 


Ale zawsze najważniejsza jest MIŁOŚĆ :) <3


A jak wam minął miesiąc?

Pozdrawiam
Glammadame 1990:***

2 komentarze: