Tag Zimowy

Hej!

Ponieważ zima ciągle w toku (chociaż raczej bez śniegu) to mam dla was filmik a właściwie luźny tag zimowy gdzie pokazuje moje ulubione lakiery zapachy jak i akcesoria zimowe i dużo innych ;) 
Bardzo chciałabym już lato a przynajmniej pogodę, która pozwoliłaby mi nagrywać... w sztucznym świetle zdecydowanie gorzej to idzie a że nagrywać mogę w zasadzie tylko rano kiedy jestem sama i mam spokój to jest jeszcze za ciemno po prostu... zobaczymy spróbuję zrobić próbę może w przyszłym tygodniu?

A tak w ogóle w lutym wybieramy się z mężem do Paryża i mam małe pytanie może ktoś był i mógłby polecić co warto zwiedzić a o czym nie każdy wie? bo wiadomo wieża musi być tak samo jak łuk, Luwr czy notre dame ...

Nie przedłużając zapraszam na film ;) 


Pozdrawiam serdecznie,
Glammadame1990 :*

1 komentarz: