Dekoracje świąteczne

Hej!

Kochani ja już w tamtym roku pokazywałam Wam mniej więcej jak wyglądają moje dekoracje, jednak w tym roku trochę rzeczy dokupiłam trochę pozmieniałam i dzisiaj chciałabym Wam pokazać wszystko dokładniej ;)

Ponieważ jednak nagrywam filmiki to właśnie zapraszam do oglądnięcia, tam wszystko dokładnie zostanie pokazane i omówione. Cały szał przedświąteczny daje mi nieźle popalić i jak wracam z pracy jestem kompletnie wykończona. Dlatego właśnie filmik jest mi prościej nagrać wrzucić i spokój ;) oczywiście z czasem chciałabym się w tym doskonalić , ale moje warunki obecne na to nie pozwalają ponieważ dzień krótki więc oświetlenie sztuczne... rano zapomnij człowieku przecież idziesz do pracy taaaa... a niestety nawet wstając o 6-7 jest ciemno i ponuro. Sobota praca na szczęście do 13 ale czeka mnie pewnie jeszcze niedziela handlowa...

Nie rozpisuję się już tylko zapraszam na filmik. Może ktoś będzie ciekawy, zainspiruje się czymś kto wie kto wie :P  jeżeli chcielibyście się podzielić swoimi dekoracjami to podsyłajcie linki do blogów czy swoich kanałów chętnie pooglądam ;)


Jeżeli ktoś chciałby pooglądać inne filmiki to oczywiście odsyłam na mój YouTubowy kanał

Pozdrawiam serdecznie,
Glammadame1990 :***

2 komentarze:

  1. Śliczne ozdoby i bardzo fajnie wyszedł Ci filmik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) brakuje mi czasu na nagranie efektu końcowego ale postaram się może jutro coś nagrać ;)

      Usuń