Zaproszenie

Hej!

Kochani wczoraj obiecałam Wam notkę odnośnie zaproszeń ślubnych i stąd dzisiejszy wpis. Miałam nadzieję,że dzisiaj pogoda chociaż lekko się poprawi tymczasem dziś jest chyba jeszcze gorzej?
W każdym razie humor mimo tego mi dopisuje ;) Do ślubu zostało nieco ponad 5 miesięcy i ten czas na pewno szybko minie ;) jestem ciekawa jak inni radzą sobie z przygotowaniami do tego  ważnego dnia, bo w blogosferze widziałam kilkanaście wpisów ślubnych? ;) No cóż gorący sezon zbliża się hehe :)

Nasze zaproszenia zamówiliśmy na allegro. Nie chcieliśmy wydawać na nie fortuny, ale chcieliśmy coś co obojgu przypadnie do gustu i takie właśnie są nasze zaproszenia. Jak widzieliście przy wpisie odnośnie saliKLIK są tam elementy czerwieni i dlatego nasze zaproszenia właśnie są pod ten kolor, żeby wszytko ze sobą idealnie korespondowało.  W końcu czerwień to kolor miłości :)


Gołębie -  to symbol Miłości, Wierności i Szczęścia.
Kolor nieco się różni od tego co widzicie na zdjęciu. Według nas są wyjątkowe i niepowtarzalne :) Dobraliśmy do tego wstążkę w kolorze bordo i małą perełkę na uwieńczenie całości, co dodaje im klasy i piękna :)


W kolejny weekend wybieramy się pooglądać obrączki ;) Niby wiemy czego chcemy ale ja koniecznie muszę pooglądać te CUDA na żywo i zobaczyć co będzie mi pasowało ;) Myślę, że wybierzemy mieszankę zwykłego złota + białego, ale czas pokaże ;) W nadchodzącym tygodniu wybieramy się też pogadać z zespołem i jeżeli wszystko nam się spodoba, planujemy podpisać z nimi umowę ;)

Ale wracając do zaproszeń pokażę Wam jeszcze ich wnętrze :


Symboliczny obrazek obrączek + wiersz o miłości po czym następuje informacja co gdzie i kiedy a na końcu nasza prośba do gości ;)

Fajnym pomysłem sprzedającego był wydruk imion i nazwisk naszych oraz gości. Zostawiliśmy sobie też 4 puste zaproszenia w razie wu ;) i to właśnie jedno z nich . Oczywiście w oryginale są nasze nazwiska i numery kontaktowe ;) 

Jestem ciekawa co o nich sądzicie ?
A tym którzy również planują ślub bądź są w trakcie organizowania życzę powodzenia ;) 

Przed nami jeszcze sporo rzeczy do załatwienia ale na pewno damy radę o czym będę Was na bierząco informować :)

Pozdrawiam i życzę spokojnej i leniwej niedzieli no bo jutro już niestety jedni do pracy inni do szkoły ... Byle do wakacji uff...

5 komentarzy: