Nowości i inspiracje

Hej! 

Kochani przepraszam, że znowu Was zaniedbuje ale naprawdę brakuje mi czasu na ogarnięcie tego wszystkiego ;) A ponieważ od wczoraj mam nowy telefon to nowa zabawka w zupełności mnie pochłonęła ;P Bardzo lubię nowości a zmiana telefonu na dotykowy to kosmos ;P ostatnio w ogóle dużo nowości w naszym domu ale nie o tym chciałam. Postaram się na weekendzie coś dodać ponieważ chciałabym wam pokazać moje nowy współpracę, mam też kilka recenzji do przygotowania. 

Dzisiaj jednak post odnośnie kilku inspiracji ;) Jako że święta Wielkanocne co raz to bliżej to właśnie tego będą dotyczyły. Kilka z nich znam a kilka mnie nieziemsko zaciekawiło ;) zobaczcie sami ;) 

zaraz przypominają mi się słomiane figurki które na głowie miały ziarna. Te kiełkowały i robiło im się różne fryzury ;) przyjemne zabawne i fajnie zdobi ;)


Wianuszek z jajek. Bardzo na czasie, coś innego i dość prostego do wykonania tak myślę ;P

Wielkanocny stroik przepiękna dekoracja na stół :) bardzo przypadł mi do gustu pomysł wlania w skorupki świeczki ;)

Jajka, wszędzie te jajka ale wersja na słodko czyli beza to może być HIT ;)

Owieczka z patyczków kosmetycznych ? Bardzo fajny pomysł przede wszystkim na zajęcia plastyczne dziecka ;)

Więcej inspiracji na pewno pojawi się w kolejnych wpisach tymczasem ciekawa jestem, który z tych pomysłów najlepiej Wam się spodobał ? 

PS. znacie jakieś ciekawe aplikacje na androida DARMOWE ?

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ja też lubię takie rzeczy tyle, że mało mam na to wszystko czasu :( ale bym porobiła coś kreatywnego :P

      Usuń
  2. pierwsze zdjęcie wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. dostałam :) starszy model ale i tak bardzo mi się to podoba hehe :P Samsung Galaxy Ace

      Usuń
  4. Cuda! Te jajka z włosami są rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie kreatywne zajęcia :P Jak tylko znajdę trochę czasu, to postaram się wykorzystać którąś z tych inspiracji :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zedge, QuizUp, Shazam, Clean Master, Dr. Web light, Battery Doctor, Dolphin Browser, Pixlr Express

    OdpowiedzUsuń