Wiosennie

Hej!

Kochani dzisiejszy post z serii dekoracji ;) były dekoracje świąteczne KLIK, a teraz przyszła pora na wiosenne zmiany i wiosenne porządki, chociaż porządki nie do końca mi wychodzą. Szczególnie drażni mnie czarne okno :P nie myte od października... nie z mojego lenistwa tylko z powodu ocieplenia bloku, które strasznie się przeciąga i szczerze marzę już o czystej tafli :P ale nie o tym...

Aranżacja wnętrz jak i dekoracje wszelkiego rodzaju bardzo mnie interesują i uwielbiam wszelkie nowości jeżeli chodzi właśnie o dekoracje ;P a, że pracuje w takim a nie innym miejscu to mogę sobie na to pozwolić :) Chętnie otworzyłabym swój własny sklep bądź firmę "dekoratorską" :P ale nie mam takowego doświadczenia i wykształcenia, dlatego mogę tylko dekorować swoje wnętrze... taaa swoje WYNAJMOWANE ...

Zapraszam do oglądania, może kogoś zainspiruję ?


 ten kto oglądał post świąteczny na pewno zauważy różnicę. Świeczuszki zmieniły miejsce a oprócz nich po świętach nie zostało już nic. Za to miejsce gwiazdy betlejemskiej zajęło urocze drzewko w przepięknej stożkowej kwadratowej osłonce. Kule ratanowe które od zawsze mi się podobają :) no i kominek a w nim widać wosk;) jeszcze postoi, myślę ,że zostanie tu aż do świąt wielkanocnych a potem zniknie, żeby pojawić się ponownie w okresie jesienno-zimowym :)

Jeszcze zdjęcie z większej odległości, które pokazuje też jeden z moich obrazów, który szczególnie lubię, a czemu? Obraz otrzymałam od Babci :) pamiętam jak u niej wisiał :) w przyszłości pomyślę o pomalowaniu bądź zmianie ramki i na pewno zostanie w rodzinie nie oddam za żadne skarby ^^
Jeżeli o obrazie mowa - na drugiej ścianie wielki i nadający niezwykłej atmosfery 5cio częściowa róża i nie trzeba już nic więcej. Bardzo udany zakup gorzej z wieszaniem :P ale da się to ogarnąć ;)


Na małej półeczce przeobrażonej z barku :P królestwo świeczek , statuetka dla M. Nasze zdjęcie (tajne :P ) + duży anioł, żeby czuwał nad nami :) a na dole takie tam: dyfuzor nie komponujący się ale dający sygnał budzik :P dzięki niemu wiem, że jest 19.40 (pyka wtedy) kot i "stroik" tu też kilka rzeczy w przyszłości ulegnie zmianie, ale nie wszystko na raz...


Moje okno na parapecie świeczuszki na diamencikach, czosnek ozdobny no i róża prezent walentynkowy. a w oknie serce rattanowe :) w drugim mam takie mniejsze :P no a w oknie widać rusztowanie telewizor no i mnie :P ale to akurat nie jest teraz ważne...


Na zakończenie szybkie zbliżenie na talerz :) 

Koniecznie piszcie co myślicie no i podzielcie się swoimi dekoracjami pokoju :) bądź mieszkania czy domu ;)

Pozdrawiam serdecznie :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz