Paczuszki

Hej!

Kochani dzisiaj tylko notka informacyjna odnośnie współprac, a co za tym idzie wiadomość dla Was czego recenzji na blogu możecie się spodziewać w najbliższym czasie. Oczywiście dajcie znać co chcielibyście zobaczyć jako pierwsze ?


Uwielbiam ich kosmetyki . Podoba mi się również ich wygląd który według mnie bardzo ewoluował  



 Próbki których jestem bardzo ciekawa. Co prawda trudno będzie je ocenić w 100% ale zaciekawiły mnie na tyle, że postanowiłam je przetestować ;) również ze względu na to, że to tej pory się z nimi nie spotkałam.
A na koniec paczka niespodzianka ciekawe czy ktoś odgadnie co znajduje się w środku ?

PS. bardzo denerwuje mnie fakt awizo w skrzynce :/ dlaczego? dlatego że paczkę można dopiero odebrać na drugi dzień. Chociaż wcale tego nie rozumiem, no bo skoro jestem tam przed zamknięciem to chyba listonosze już dawno zdążyli wrócić z moją paczką ? I jaki problem żeby wydać mi przesyłkę? Niestety na mojej poczcie zawsze jest jakiś problem ehhh... Nie ma to jak sympatyczny kurier ;) Bo na pocztę Polską nie ma co liczyć ...

A żeby na zakończenie było milej : wygrałam ostatnio konkurs na facebooku i czekam na przepyszne mam nadzieję i zdrowe owocowe batoniki ^^ 

Pozdrawiam i do następnego :***

4 komentarze:

  1. Świetne produkty gratulacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj będzie testowania;) A co do poczty i listonosza, to listonosze czasem wracają na pocztę już po zamknięciu poczty! Dlatego też nie mogą Ci wydać przesyłki lub listu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok w takim razie przyjmuję to do wiadomości, ale akurat moją paczkę widziałam , ponieważ chodzę do małego oddziału i wszystko jest widoczne :/ no ale złośliwość ludzka też jest , niestety :P kilka razy zdarzyło mi się nawet , że listonosz nie zostawił awizo a to już przegięcie ...

      Usuń