Hairstore i ...

Hej!

Właśnie w internecie panuje ogromne bum odnośnie obserwatorów na bloggerze. Dziwnym trafem zniknęli w sensie widoczności na stronie bloga. Mam nadzieję, że ten stan nie utrzyma się za długo ?
Jeżeli ktoś kto się tym zajmuje czyta te wszystkie wypowiedzi blogerek : Zróbcie coś z tym ;)

A teraz przechodzę do sedna sprawy.

Ostatnimi czasy nawiązałam współprace ze sklepem :

 http://www.hairstore.pl/ Zainteresowanych zapraszam na Ich stronę.


Pewnie jesteście ciekawi co wybrałam do testowania?

Nie trzymam zatem w niepewności :

Zestaw 4 lakierów Essie.

Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą, poniewać słyszałam na ich temat wiele bardzo dobrych opinii. Kolory zupełnie w moim typie także przy najbliższej okazji pojawi się wpis właśnie z nimi w roli głównej.

A może mieliście okazje je testować ?
Jestem ciekawa, który najbardziej Wam przypadł do gustu ?


-----

A teraz zupełnie z innej beczki:

Jakiś czas temu dodałam zakładkę "bazarek" i kilka rzeczy zostało już sprzedanych a dziś pojawią się w nim 2 nowości ;)

 Czerwona bransoletka, która przepięknie się mieni :)








Druga w podobnym typie tzw. schamballa

Na żywo wyglądają i mienią się jeszcze piękniej ;)

Jeżeli jest ktoś zainteresowany odsyłam na bazarek tam więcej informacji

Tymczasem uciekam, do następnego :**

1 komentarz:

  1. An impressive share, I just given this onto a co-worker who was doing a little analysis on this. And he in fact bought me breakfast because I found it for him. smile. So let me reword that: Thank you for the treat! But yeah Thanks for spending the time to discuss this, I feel strongly about it and enjoy learning more on this topic. If possible, as you gain expertise, would you mind updating your blog with more info? It is extremely helpful for me. Two thumb up for this post!
    couples online games

    OdpowiedzUsuń