Stylepit - współpraca

Hej ! 

Kochani jakiś czas temu, a było to jeszcze latem (ahhh... lato wróć :P )  nawiązałam współpracę z bardzo interesującym serwisem internetowym


Fakt iż dostałam ten produkt za darmo nie miał wspływu na moją opinię. 









Krótko o StylePit:

StylePit.pl jest częścią największego internetowego serwisu z modą w Skandynawii.
StylePit.pl należy do duńskiej firmy SmarGuy A/S.


  • PONAD 10 LAT DOŚWIADCZENIA
  • BŁYSKAWICZNIE ROZWIJAJĄCY SIĘ CERTYFIKOWANY SKLEP INTERNETOWy
Atrakcyjne ceny towarów oferowanych naszym Klientom, bez kompromisów na jakości.

Mój kontakt z firmą był bez zarzutu. Na wszystkie moje wątpliwości ( odnośnie gdzie wpisać bon :P ) szybko dostałam odpowiedź . I w bardzo krótkim czasie mogłam się wybraną przeze mnie rzeczą a co wybrałam ? 


Przepiękna bluzka typu oversize w trój kolorowe pastelowe pasy, która gdy na dworze 18 -20 stopni czyli zaraz po lecie prezentuje się zjawiskowo ponieważ opalenizna robi swoje i znakomicie odbija właśnie tego typu kolory. 
Dodatkowym atutem jest jej długość jak i szerokość : zwiewna, lekka nie odkrywająca brzucha czy pleców :)



żeby nie było za mdło połączyłam wszystko z czerwonymi dodatkami : usta i paznokcie . Jak widać na zdjęciu a czego jeszcze nie powiedziałam bluzka jest w stylu nietoperza dlatego człowiek nie czuje się jak sardynka w puszcze ;) 

Ostatnio zauważyłam jednak że pojawiają się na boku bluzki małe "kulki" co jest jedynym minusem. Na szczęście można sobie z tym poradzić używając golarki ;) 

Ogólnie rzecz biorąc całość oceniam bardzo bardzo pozytywnie i wszystkim polecam zapoznanie się z asortymentem sklepu który jest niezmiernie bogaty .

Koniecznie dajcie znać jak wam się podoba i czy może mieliście okazję przyjrzeć się bliżej produktom tej firmy ?

6 komentarzy:

  1. gratuluję ! :) ja właśnie czekam na paczuszkę od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kolory :) Ślicznie się prezentuje na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluzeczka, podoba mi się,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mają olbrzymi wybór przez co nie łatwo zdecydować co wybrać :P

      Usuń