Ziaja maseczka regenerująca

Hej!
Uff po zastosowaniu tej maseczki nie mogłam się oprzeć, żeby Wam o niej nie powiedzieć ;)
Maseczka bardzo przypadła mi do gustu :) Zapraszam na recenzję :

Przyznaję, że maseczki z Ziaji wcześniej nie miałam okazji przetestować, ale po wyróżnieniu w konkursie u Kasi wszystko się zmieniło i z chęcią nałożyłam na siebie ów preparat ;)
 Z tylu saszetki mamy zamieszczoną obietnicę producenta oraz skład i pojemność, która swoją drogą dla mnie była idealnie dobrana ;) 
Na twarzy co prawda nie prezentuje się zachwycająco, ale przyznam, że ładnie pachnie nie twardnieje i nie ściąga skóry a to już wiele plusów. Ponad to po zmyciu skóra jest delikatna wygładzona i dobrze nawilżona . Konsystencja też jest idealna. Nie można nie wspomnieć o cenie (Cena: ok. 1,50zł / 7ml
) . Dla mnie produkt BOMBA !!!

Serdecznie polecam !

Ps. w kolejce czeka jeszcze wersja anty stresowa. 
Miałyście okazję wypróbować ?

4 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze żadnej maski z Ziai, ale chyba pora to nadrobić ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że maseczka przypadła Ci do gustu. To jedna z moich ulubionych maseczek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. :( ja mam uczulenia na Ziaję, czegokolwiek nie użyję, to mam zaraz alergiczny rumień... Ale fajnie, że Tobie coś przypadło do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mialam jej ale recenzja naprawde fajna:)))

    OdpowiedzUsuń