Współpraca

Hej!
Kochani dzisiaj bardzo szybka notka, aczkolwiek chciałabym wspomnieć o mojej kolejnej współpracy.

 Sama paczuszka prezentowała się następująco. Standardowa koperta bąbelkowa. Paczkę odebrałam z Poczty 26.10.2012r. zresztą widzicie to na kopercie :) Tym razem aparat działał sprawnie więc zawartość nie będzie tajemnicą :
W środku znajdował się krem, pewnie większości znany : SUDOMAX + 5 próbek tego samego kremu.
Krem ten szczególnie polecamy do zastosowania przy:
- odparzeniach,
- podrażnieniach i zaczerwienieniach skóry,
- skórze trądzikowej i skłonnej do wyprysków - stosować punktowo,
- drobnych otarciach i skaleczeniach,
- niewielkich poparzeniach słonecznych.Składniki zawarte w kremie poprawiają kondycję skóry, regenerują ją i przyśpieszają gojenie w podrażnionych miejscach.

Ja oczywiście chciałam go wypróbować przede wszystkim pod kątem wyprysków. Zobaczę czy jak pojawi się nieproszony gość to krem sobie z nim poradzi. Czeka już na swoją premierę, oczywiście o efektach poinformuję na blogu :)
Gdyby oczywiście znalazł u mnie jeszcze jakieś zastosowanie chętnie się z wami nimi podzielę. Próbki rozdałam rodzinie mam nadzieję, że i im przyda się i sprawdzi.

Zdaje sobie sprawę, że wiele z was miało już okazję do testów dlatego bardzo czekam na wasze komentarze w opinią na ten temat :)

Kochani ten wpis powstał wczoraj, a dzisiaj tylko go publikuję. Przez te kilka dni będę mniej dostępna a kolejny wpis postaram się opublikować już w poniedziałek. Teraz jest szczególny czas dla mnie dla mojej rodziny i zapewne dla wielu z Was. Dlatego czekajcie cierpliwie, ja oczywiście po powrocie postaram się wszystko nadrobić. Trzymajcie się ciepło i zdrowo. Do usłyszenia :***

-----

Na osłodę mała rada odnoście przesolonych potraw :

Można je uratować, wkładając kilka plasterków surowych ziemniaków, bądź przypieczoną kromkę chleba i krótko pogotować. Można również dodać odrobinę cukru, co zneutralizuje smak. Do zbyt słonego sosu dodać trochę mleka.

5 komentarzy:

  1. Ten krem jest moim "objawieniem". Świetnie radzi sobie z problematyczną cerą...o odparzeniach nie wspomnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również dostałam od nich przesyłkę.
    Uwielbiam takie praktyczne rady! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już jakiś czas temu miałam przyjemność współpracować i recenzować sudomax. Ze względu na właściwości i cenę zawsze jest w mojej kosmetyczce ;))

    OdpowiedzUsuń