TAG moje włosy w pigułce

Hej!
Kochani dzisiaj postanowiłam odpowiedzieć na TAG. Zabieram się za to od razu , żeby potem w natłoku wydarzeń o tym po prostu nie zapomnieć ;)
Jak widzicie pewnie po tytule będzie to TAG o włosach. Zapraszam do "lektury"

Zostałam otagowana przez :http://torebka-klaudek884.blogspot.com/ . Dziękuję :)


Zasady Tagu są bardzo proste jednakże należy ich przestrzegać :

Zasady:
- odpowiedzieć na 13 pytań
- otagować 5 osób
- podziękować za nominację







A teraz przechodzę szybko do pytań :

1. Twój naturalny kolor włosów:
Blond, a w zasadzie to ciemny

2. Twój obecny kolor włosów:
Obecny kolor to zdecydowanie blond a w zasadzie to bardzo gęste pasemka więc i mój naturalny kolor gdzieś tam jest ;) teraz na pewno widać go przy odrostach.

3. Aktualna długość Twoich włosów:
Około 45 centymetrów ( u mnie ciężko to sierdzić jednoznacznie włosy mam kręcone :) )

4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy:
Kiedyś chciałam mieć włosy tak mniej więcej za łopatki jednak wiem, że to nie jest u mnie możliwe, gdyż włosy rosną mi tylko do pewnego momentu a potem zwyczajnie przestają.

5. Jak często podcinasz końcówki:
Różnie czasami jest to co 3 miesiące czasami co 6 miesięcy 

6. Twoje włosy są proste kręcone, czy falowane?
Kręcone.

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy?Hmm i to jest pytanie, na które i ja chciałabym znać odpowiedź przypuszczam, ze średnio bądź wysoko porowate ze względu na rozjaśnianie ;)

8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itp.)?
Przez farbowanie na pewno suche. 

9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny?
Moje włosy myję średnio co 3-4 dni zaczynam od szamponu (czasami myję włosy 2 razy szamponem) potem stosuję odżywkę czy maskę ( raz jest to odżywka w sparyu raz ciężka maska) potem włosy rozczesuje i czekam aż same wyschną a potem końce spryskuję odżywką z Marion ( recenzja- KLIK).

10. Czego nie lubią Twoje włosy? (np. wiatru, silikonów itd.)
Wiatru i suszenia suszarką wtedy stają się sianowate.

11. Co lubią Twoje włosy? (nawilżanie, olejowanie itp.)
Nawilżanie owszem :) olejowania jeszcze nie zaczęłam ale mam zamiar wkrótce :)

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
Mam wiele ulubionych fryzur ostatnio jednak polubiłam upinanie włosów wsuwkami :) i oczywiście moją spinką KLIK

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić, co by powiedziały?
Na pewno powiedziałyby mi czego tak naprawdę potrzebują :)

14. Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację?
Od około 2 lat


Taguję :

http://kasias1980.blogspot.com/
http://antonina-guzik.blogspot.com/
http://roses-and-chocolate.blogspot.com/
http://testykosmetyczne.blogspot.com/
http://blaubeere-blaubeere.blogspot.com/

9 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo :) Już odpowiadałam na ten TAG :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za zaproszenie do zabawy :) Ostatnio zostałam otagowana przez wiele dziewczyn, nie wiem czy uda mi się odpowiedzieć na jakikolwiek tag :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu, dziękuję, ale podobnie jak Kaśka odpowiadałam już na ten tag:) http://testykosmetyczne.blogspot.com/2012/10/prestige-cosmetics-zote-patki-pod-oczy_23.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe no cóż najważniejsze, że odpowiedzi już są na waszych blogach :) widzę, że Tag ten jest baaardzo popularny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje Kochana - postaram sie odpowiedziec .. za to z przyjemnoscia przeczytalam sobie Twoje odpowiedzie - ja tez naturalny kolor mialam blond ale teraz odwrotnie bardziej w ciemny braz ide:))))) pozdrawiam pa
    ps - dodaje do obserwowanych pa:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kiedyś zastanawiałam się nad brązem ale jakoś boję się :P a niestety brak fryzjera, który podpowiedziałby jaka fryzura i jaki kolor do mnie pasuje :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym mieć kręcone włosy... Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahh . chciałabym mieć kręcone włosy!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja myślałam że masz proste włosy :D

    OdpowiedzUsuń