Urea + Stalowe mydełko

Hej!
Kochani na wstępie zaznaczam, że kosmetyk ten dostałam od cioci, która mieszka w Niemczech. Oczywiście teraz wszystko jest dostępne przez internet, ale chyba w sklepach nie można dostać nic tej marki? Ja przynajmniej nie widziałam, a szkoda ... Dzisiaj zajmę się stopami i kosmetykiem KWC , zaciekawiłam? Zapraszam do lektury ;)


Balea, Urea Fußcreme (Krem do stóp z mocznikiem)




Co obiecuje producent?
Krem do stóp Balea z mocznikiem intensywnie chroni i pielęgnuje skórę stóp. Skutecznie zapobiega przesuszeniu skóry i łagodzi podrażnienia. Produkt zawiera mocznik, glicerynę, witaminę B3 oraz kwas mlekowy co pomaga utrzymać skórę stóp miękką i nawilżoną. Dzięki kremowej konsystencji łatwo go rozsmarować, krem szybko się wchłania. 

Cena: ok. 7zł / 100ml

Na zdjęciu znajdziecie skład super, że urea jest na 2 miejscu. Wyczytałam, że są dwie wersje ja mam tą 10% :) No a teraz już plusy.

Plusy:
+ zapach
+ cena
+ ciekawa konsystencja
+ nawilżenie
+ nadaje miękkość stopom
+ szybko się wchłania
+ opakowanie solidne
+ dobrze się rozprowadza
+ skład myślę przyjemny


Na zdjęciu nie widać dokładnie konsystencji ale jest zbita mniej kremowa, po rozsmarowaniu jednak tak jak mówiłam wszystko ładnie się wchłania i nie zostawia białych śladów. Jak dla mnie ten produkt nie ma minusów jedynie co to niestety brak dostępności w Polsce. Ciągle go stosuje i mam nadzieję, że nic nie będzie w stanie zmienić mojego zdania. Jeżeli zatem macie okazję to zachęcam do kupna .






Mieliście jakiś produkt tej firmy? Co o nim sądzicie?

-----
Hmmm tak się dzisiaj zastanawiałam co by tu na koniec... I wiecie co przypomniałam sobie o pewnej ciekawej radzie


To stalowe mydło, do usuwania nieprzyjemnych zapachów z rąk.
Usuwa zapach mięsa, ryb, czosnku.
Kosztuje jakieś 8 złotych ale wiecie co? Nie musicie go kupować. 

Jeżeli macie w domu coś ze stali nierdzewnej np. chochle to w zupełności wystarczy. Może nie jest tak poręczne ale DZIAŁA identycznie! Spróbujcie koniecznie...

16 komentarzy:

  1. nawet całkiem całkiem ten krem i niedrogi:) podobają mi się Twoje ciekawostki, mydełko ze stali:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto spróbować jak ma się taką możliwość ;) a ciekawostki są praktyczne i oby pomagały innym ;) ułatwiają nie raz życie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. slyszalam ze te kosmetyki balea sa bardzo dobre :)
    a rada interesujaca :) i na pewno przydatna ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Balea to marka dm, drogerii kosmetycznej coś ala Rossmann. Niestety w Polsce jej nie ma. Mają bardzo dobrej jakości kosmetyki. Nie tylko kremy do stóp, ale i maseczki czy zabójczo pachnące żele pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie mam dostępu do Balea. Cod do właściwości "holi" nie miałam pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. no właśnie jestem ciekawa, czy kiedykolwiek do nas trafią a może akurat DM zechce wkroczyć na nasz rynek byłoby świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kremy do stóp z mocznikiem. Obecnie mam dwa, jeden z Lirene z 10% zawartością mocznika i jeden z SVR z 50% zawartością, do zadań specjalnych. Szkoda, że ten nie jest dostępny w PL. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. O, fajna rada. Jak tylko będę miała śmierdzące ręce, to na pewno wypróbuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię preparaty z mocznikiem :) w zależności od jego stężenia działają nawilżająco lub złuszczająco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o tym, żeby chochlę wykorzystać!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe to mydło, widziałam podobne kiedyś w Duce :) chochlą trzeba przyznac jeszcze nie próbowałam myc rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie miałam tego kremiku, może jak mi się skończy Neutrogena to wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam nigdy nic tej marki, ale jeśli chodzi o mocznik to stosowałam krem do rąk z nim w składzie, chyba 5% z Isany i mnie po nim ręce szczypały :(

    OdpowiedzUsuń
  14. no tak jedyna wada to brak dostępności w PL, to niestety największa wada kosmetyków Balea, ubolewam

    ciekawostka z tą metalową chochlą:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ciekawe to cudeńko metalowe - nie słyszałam o czymś takim!

    OdpowiedzUsuń