Hegron + Rada + Konkurs


Hej!
Na wstępie mała prywata ;) baaardzo dziękuję wszystkim za komplementy o włosach :) i za tak liczne komentarze ;) mam nadzieję, że dalej może być już tylko lepiej ^^ uff koniec prywaty.
Dzisiaj postanowiłam napisać coś o ujarzmieniu włosów, ja mam kilka sposobów najlepiej lubię pianki, ale chciałam wspomnieć o czymś naprawdę mocnym i solidnym:

Hegron, Gel Spray (Żel mocny w rozpylaczu)


Obietnica producenta:
Profesjonalny produkt bardzo silnie i natychmiastowo utrwalający każdą fryzurę. Może być stosowany zarówno na suche jak i na mokre włosy.
Przeznaczony do wszystkich rodzajów włosów. 

Cena: 10 zł / 150 ml

 Tutaj szybki podgląd na skład samego produktu i już przechodzę do rzeczy czyli mojej opinie a co za tym idzie plusy i minusy :

PLUSY:
+ nie skleja włosów
+ nie obciąża ich
+ nie wysusza włosów
+ bardzo mocny
+ cena
+ szybko zasycha na włosach
+ bardzo wydajny ( w zależności od długości włosów)

MINUSY:
- zapach
- opakowanie

I to by było na tyle trzeba tylko uważać, żeby nie przesadzić z nadmierną ilością. Jeżeli chcecie ujarzmić swoje włosy spróbujcie :)





-----
Dzisiaj prosta i jakże pożyteczna rada dotycząca makaronu:



Jeżeli chcecie aby wasz makaron nie posklejał się wystarczy do gotującej się wody wlać odrobinę oleju!
Więcej informacji - KLIK

12 komentarzy:

  1. moja mama używa tego lakieru, bo jest najmocniejszy na rynku chyba - fryzjerka kiedyś aż się przestraszyła jak ta jej powiedziała czym spryskuje włosy :D

    ja nie używam lakierów bo mi są niepotrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawia mnie jego działanie na mokrych włosach. Próbowałaś go stosować w ten sposób? Nie posklejał ich? Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uzywałam go i byłam bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. Moich nie posklejał, ale ja mam kręcone włosy one trochę inaczej się zachowują niż włosy proste, trzeba poczekać aż wyschną, a potem ja i tak i tak w celu nadania kształtu lokom ściskam swoje włosy wtedy są już miękkie, trzymają formę. Nie wiem jak to wygląda przy innych włosach

    OdpowiedzUsuń
  5. oleju zawsze dodaje do makaronu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś koleżanka spryskała mi nim fryzurę, strasznie mocny jest. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. tak trzeba uważać ale za to włosy trzymają się cały dzień i całą noc ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety moje skleja, ale ja mam okropnie cienkie i delikatne i jeszcze kręcone...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używam żelu do włosów ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. znam ten żel do włosów
    tak, to mam podobnie ale staram się nie poddawać teraz w weekend znów zaczynam nowy rok akademicki jesli nic nie znajde do czerwca to musze wyjechac...

    OdpowiedzUsuń