Trendy na wiosnę z Zaful

Hej!

Czas wiosenny powoli się do nas zbliża. Z tego też powodu postanowiłam zobaczyć co w trawie piszczy, i co będzie popularne w tym sezonie. Ponieważ uwielbiam oglądać chińskie stronki ( zawsze znajdzie się coś unikalnego) tak też było i tym razem, stąd moje propozycje dla Was. Zaznaczę jeszcze, że wiedzę co do tego tematu zaczerpnęłam też z tego co widziałam ostatnio na YouTube odnośnie właśnie trendów a więc zaczynamy:

1 Lampasy
 KLIK

2. Pasy - koniecznie pionowe



3. Motyw kwiatów (duże, widoczne wzory)
4. Kolor fioletowy

5. Groszki

Jak co roku na wiosnę modne będą też pastele, a także wiecznie modna krata ;) Jestem ciekawa co Wy zauważyliście w sklepach? Może jest jakiś trend, który umknął moim oczom ? 

Aktualnie trwa promocja trochę taka z okazji zbliżającego się dnia kobiet ;) zachęcam do przeglądnięcia oferty - women's day specialwomens day dealszaful women's day

Pozdrawiam,
Glammadame1990:***





1 komentarz:

  1. W sumie całkiem ciekawe te rzeczy. A motyw kwiatowy wiecznie żywy :)

    OdpowiedzUsuń