Świąteczny szał !

Hej!

Pewnie zastanawiacie się o co chodzi, jakie święta i gdzie tam jeszcze? No to tu Was zaskoczę :P W sklepach już mega świątecznie. Nawet u mnie w pracy, gdzie święta zawsze pojawiały się na spokojnie po Wszystkich Świętych tak teraz już je mamy ! Ba one się dopiero będą rozkręcać... Ale tak sobie pomyślałam, że podzielę się z Wami tegorocznymi HITAMI ;) a co może Was akurat zainspiruję ?  A więc zaczynamy bo jest tego troszkę ;)

Zacznę od białych drewnianych zawieszek - pojawiły się już w poprzednim sezonie, ale trend pozostał ciągle w modzie są naturalne przedmioty właśnie w białym odcieniu




Bombki na choinkę muszą być, bardzo podoba mi się, że można w końcu dostać mix kolorów bo w poprzednich latach paczki były jednego koloru, co dla jednych jest plusem dla innych minusem, nie mniej jednak mini wersja idealnie sprawdzi się na małe choineczki, czy do stroików :) no a jabłuszka, czyż nie będą cudnie wyglądały na choince w połączeniu np z szyszkami ?


Szpice to nieodzowny element uwieńczający choinkę, najpopularniejsze kolory srebro, złoto no i czerwień zawsze w modzie :)


Wspominałam już o naturalności? no właśnie w odcieniu szarości wyglądają nowocześnie i z klasą :)


Motylki zapinane na metalową klamerkę będą ciekawie wyglądały i na firankach, ale również na choince i uwierzcie że wygląda to obłędnie ;)


Mój absolutny hit, w tamtym roku moja choinka była właśnie w takim klimacie i już nie mogę się doczekać, żeby znowu ją ubrać :) dla mnie najpiękniejsze ozdoby :)


Coś, co fajnie wygląda po prostu czy na drzwiach, czy w oknie, ale i też na ścianie :)



Ostatnia porcja nieco mniej świąteczna, ale w klimacie naturalności to na pewno :) jako akcent miłości na choince ? czemu nie :)

Jestem ciekawa co Wam wpadło w oko ? Mam dla Was też informację, że jeżeli macie na coś ochotę chętnie do Was to wyślę :) Piszcie śmiało w komentarzach. Zapraszam również na allegro gdzie prowadzone są aukcje wszystkich tych przedmiotów :


Pozdrawiam,
Glammadame1990:***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz