Faceprint - magnesy ze zdjęć

Hej!

Zapewne wielu z Was zbiera magnesy z podróży? Przyznaję,  to zawsze jest nasz cel w podróży :) ok nie jest to powód, dla którego podróżujemy, ale zawsze magnes musi być. To idealna pamiątka, która nie zabiera dużo miejsca w bagażu. Dzięki Faceprint mamy możliwość wykonać magnesy z własnych zdjęć. Dostępnych jest kilka opcji, ale jeżeli chodzi o magnesy kwadratowe są dwie opcje: 6cm na 6cm lub 9cm na 9cm.

Chciałabym też wspomnieć o dostawie, która w moim przypadku była bardzo sprawna, szybka. Z tego co pamiętam 14 lipca dostałam informację, o potwierdzeniu wysłania zamówienia, a już 19 magnesy trafiłyby do mnie gdyby nie fakt, że moja opcja dostawy to Poczta Polska, która nie zastała mnie w domu a więc AWIZO pozostawione w skrzynce wymusiło odbiór dopiero dnia następnego.

Mój wybór jeżeli chodzi o zdjęcia padł właśnie na podróże + kilka zdjęć jeszcze ze ślubu, dwa dla każdej z mam po jednym, no i dwa dla nas :) W końcu za niecały miesiąc kolejna rocznica już 3, ależ ten czas leci ! Zobaczcie jak prezentują się magnesy :)

  
 


Oczywiście póki co swoje honorowe miejsce mają na lodówce :) i też nie wszystkie doczekały się magnesu zdjęciowego, ale spokojnie pewnie jak nazbiera się kolejnych 12 miejsce dorobimy ;) Swoją drogą marzy nam się taka ściana magnetyczna w salonie, ale to może kiedyś uda się zrealizować :)
  

Jestem bardzo zadowolona z wykonania, i czasu realizacji. Jest to cudowny pomysł na prezent :) Mój mąż osobiście był zachwycony, bo nie wiedział nic, a nic na ich temat ^^ Jestem ciekawa jak Wam się podobają? Skusicie się ?

Pozdrawiam,
Glammadame1990:***

2 komentarze: