Bikini - letni must have

Hej!

Kochani ponieważ sezon na kostiumy kąpielowe powoli się zbliża :) postanowiłam poprzeglądać trochę sieć w poszukiwaniu swojego ideału. Ciężko mi idzie jeżeli chodzi właśnie o dobranie kostiumu, ale znalazłam kilka, które totalnie są dla mnie w tym sezonie urocze :) Ogólnie skupiam się na underwire bikini set, ponieważ preferuje taki właśnie set, niż kostium w całości.

Jako pierwszy - bikini ombre, w miseczkami w kształcie muszli, no dla mnie wygląda przeuroczo.


 Gdyby Wam też przypadł do gustu pod każdym zdjęciem będę podawać linki - KLIK

Delikatne i bardzo kobiece fioletowe bikini



Kolejne bikini moim zdaniem przepięknie będzie uwydatniało opaleniznę - do tego paznokcie w odcieniu Sleeping Beauty semilac i czego chcieć więcej ;)



Tym razem coś nieco innego - ciekawym akcentem są paseczki, które powinny ciekawie układać się na ciele no a wiadomo kolor miętowy także uwydatni opaleniznę :)



Na koniec kolor, który pasuje każdej blondynce ;)  kokardki dodaję uroku



Jestem ciekawa jakie jest wasze zdanie na kostiumów kąpielowych wolicie bikini czy jednak w całości? No i oczywiście, czy któryś wpadł wam w oko? Koniecznie dajcie znać w komentarzu a ja lecę szukać dalej.

Pozdrawiam,
Glammadame1990:***

1 komentarz:

  1. ja osobiscie wole nago sie opalac wiec nie potrzebuje kostiumu

    OdpowiedzUsuń