Paznokcie hybrydowe

Hej!

Kochani dziś mamy wtorek, dziwny dzień z rana upał i duszno niemiłosiernie, po południu pochmurno czasem robi się chłodniej, zaczyna nawet wiać po czym totalnie nie ma czym oddychać i znowu robi się duszno...

Bądź co bądź jestem jeszcze na urlopie więc trzeba to jakoś spożytkować i wykorzystać ;)
Wczoraj ogarnęłam w końcu mieszkanie, że wygląda jak powinno :P a nie jakby mieszkało tu gro osób. Dziś natomiast porządek próbuje utrzymać na tyle na ile mi to wychodzi oczywiście :P

Ale co ja tu będę pisać skoro wszystko nagrałam: 


Jednak mam pytanie dla dziewczyn, które wiedzą coś na temat lakierów Semilac jak to się u was sprawdziło? a może polecacie jakieś inne lakiery hybrydowe ? no i jak to tak naprawdę jest z uczuleniem na hybrydy?

Pozdrawiam serdecznie,
Glammadame1990:***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz