Nowości z szafy

Hej!

Kochani co tam u was ? przygotowani na wiosnę i lato ? Mimo, że aktualnie pogoda jest raczej jesienna, to trzeba zrobić przegląd w szafie i kupić kilka niezbędnych rzeczy. Już kiedyś wspominałam wam, że u mnie na targu stoją bułgarzy, którzy sprzedają ciuchy za grosze. Koszulka z 10 zł ? bawełniana ? TAK !

Super się noszą no i są mega tanie. Co prawda tak na sezon dwa ale za takie grosze myślę, że warto.
Muszę jeszcze się tam wybrać i upolować co nieco ;) Tymczasem popatrzcie co zakupiłam :


A tutaj macie szybki pogląd koszulek :

Ciekwe, która wam najbardziej przypadnie do gustu ?


Dziś był cudowny dzień. Co prawda w pracy siedziałam do 13, ale ale już jest weekend ^^ na szczęście pogoda jest o tyle pozytywna, że jeszcze nie pada. Postanowiliśmy więc z mężem wybrać się po bez, uwielbiam jego zapach  wygląd i kolor. Mimo że w wazonie nie utrzyma się za długo to pocieszy oko i zostanie na zdjęciu :) 


Po powrocie do domku upiekliśmy moje ukochane ciasto :) ojjj szarlotka nigdy przenigdy mi się nie znudzi ;) + kawusia i popołudnie idealne :) tym razem sie postarałam i zrobiłam artystyczny widelczyk ^^


Miłego weekendu kochani :*
Glammadame1990 

1 komentarz: