Mój nowy telefon

Hej!

Mój nowy telefon o którym za chwilę co nieco wam opowiem, to prezent urodzinowy. Ponieważ mój poprzedni nie miał tylu możliwości a niektóre funkcje lub braki tych funkcji mnie denerwowały to marzył mi się nowy DUŻY telefon. Nie jest znowu tak przesadnie wielki za to lekki płaski ... można o nim wiele mówić dobrego, ale znajdą się i tacy, którym nie przypadnie do gustu no bo to kupa plastiku jest ;) Mnie to nie przeszkadza, bynajmniej... Ma wszystko czego aktualnie potrzebuje w telefonie.

Zapraszam Was serdecznie na film bo wtedy najlepiej pokazać funkcje i samo działanie telefonu dlatego kto chciałby dowiedzieć się czegoś więcej, bo może szuka nowego telefonu to to filmik dla Ciebie ;)


Jestem ciekawa co o nim sądzicie ?
Planuje nagrać jeszcze film o aplikacjach na telefon ;) 

Pozdrawiam serdecznie,
Glammadame1990:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz